K.V.I.P.S.J.I.T.

četvrtak, 31.05.2007.

Bok curke! Samo da vam se javim... Vanjich, hvala ti na ovom malom daru.thumbup Jako je lijepo... I sviđa mi se. I dobiš pusukiss Eto, kod mene nema ništa novoga, samo se nadam da ćete i vi ostale curke nekaj napisati, glupo mi je kad ovaj blog ovako stoji. Ja se jako veselim skorašnjoj svadbi naše drage prijateljice. Zna se na koju mislim. Daj pišite, jel ima kaj novoga kod vas...? U da, u petak je Vlatku bio rođendan, ali nije ga ništa posebno slavio, al zato sam ja pošteno partyparty nutnut tak da je ujutro bio pravi šou. Naravno, kad sam zmiksala i eto... Osim u petak, Vlatko i ja idemo i dan iza, u subotu, na još jednu svadbu od njegovog frenda. Opet će izgleda bitipartyparty njaminjami Kod mene je za sada sve ok koliko može biti, jedino kaj je mama bila na operaciji te kralježnice pa nam nije baš lako u zadnje vrijeme. 18. 6. ide na rehabilitaciju pa ćemo vidjeti...
Sve vas pozdravljam mahmahmah i javiteeeeeeeeeee se
Pusa od Sanh cerek, falite mi frendice mojeeeeee yesyes

- 02:48 - Komentari (2) - Isprintaj - #