Kvartovska cura

17.06.2006., subota

Nema naslova!

Eto kaj da vam velim..ko prava zagrebačka seljankahrvatska slušam narodnjake za dušu i telo i ne radim apsolutno ništa..al ništa osim što se lagano rastapam od vrućinebang pa sam si pomogla tako da sam si uperila ventilator drito u glavu zujo i željno iščekujem neku glavoboljuheadbang!

Za danas je u mojoj glavi bilo puuno planova a na kraju doslovce čmrljim domasmokin!Ne znam fali mi nekaj poticajno...nemrem se više napit...u biti u cuganju nemam sredine..il ne pijem il se osakatim...nema kod mene jedna piva,ak je jedna onda je 10!party!Al čovjek se nekad zapita kolki kapacitet ima...neda mi se ljevat u sebe...brijem da bi trebala pit od 2 popodne da bi navečer bila pijana!yes

Ma ljudovi prestrasno...jučer sam opet izjavila da neću više pit..nema smisla i šta?došla doma pijana!!Reko ajde danas neću pit..ma kakvi već sam sve izdogovarala samo treba nekaj kvalitetno nabavit da drmnelud!Hm,rakija???

Ma zakaj ja vama ovo govorim??Pazi problema....ah jebi ga..današnja mladež....samo živi iz dana u dan i svaki san nestao je izbrisan.....wave
- 12:56 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kvart ko kvart...ili?

Linkovi