z W.T.F canca - kuvari-st - Blog.hr

petak | 15.12.2006.

W.T.F canca

evo ljudi nakon nekog vremena nasa sam i ja vremena da napisem post.kazna mi se s vremenom ublazila sta mi je i drago.kako pocne tjedan tako ja cekam da dode sta prije subota jer je subotom ludo...nase postaje za vanka su:senna,kacha,albatros,masters.proslu subotu sam bia u senne bila je ekipa iz razreda i iz kvarta(vinko,duje,toni,kela,josh,bozic,mrle,skiljo itd.) pozdrav njima,a poslije senne zavrsili smo u albatrosa tamo pivala "lana" bilo je dobro samo ima đikana koji mi dizu zivce.ve u svemu dobro je bilo.kod mene vam nema nista nova,skola je pri kraju nadam se da ih necu puno otrest ali vidit cemo.
sutra je subota,sta znaci da je dan za bancit.prva je postaja u senne ka uvik.kela,josh,bozic,mrle,skiljo nadam se da dolaze po dogovoru lowrider,pera,blaz,musa...
poZzzZzzzZz ANDREI,mari,pameli,djeniti,maji,ani,đaki,boki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ovo vam je od mene za danas.nadam se da ce bit i slika u nedilju iz senne...
cujemo se hvala na komentarima.nada se da ce ovaj blog biti i posijecivaniji vise....


By:Ljuban

- 18:13 - Komentari (4) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Dizajn by lowrider