z evo za muskarce "poruke udvaranja" - kuvari-st - Blog.hr

četvrtak | 09.11.2006.

evo za muskarce "poruke udvaranja"

evo nisam odavno pisa post.kod mene vam je sve ovako.onako.ali vecinu toga u kurcu.nije mi bas da pricam o sebi i svom zivotu i ili npr.ljubavi,skoli i tim sranjima.evo za muske par poruka kako ce se udvarat curama. pozzzzz cilom II.h osim zenskih...



-Imas lepu majicu... a ima li ta majica adresu i broj telefona?

-Izvini, devojcice, koliko je sati? -Pola jedanaest. Mislim da je vreme da se upoznamo....

-Da li verujes u ljubav na prvi pogled ili da prosetam ispred tebe jos jednom?

-Hej mala stani!! Sta je?? Digo mi se kurac i hoce malo da se nahrani!!!

-Ja imam maco jedan plan!!! Koji??? Da ti umocivam moj kurac cjeli dan!!

-Je li ti iko ikad rekao da imas prelijepe oci? -Da. -Grdno te je slagao!

-Hej curo.....bas si meso, rado bi ti kazru medju sise streso!!

-Prijatelji me zovu Djed Mraz! Hoces li mi sijediti u krilu?

-Jebes mi mater ako te ne volim.

-Oprosti jesi li ti Jelena? (Ne...) Aha... Onda je jelen tebe...

-Ako hoces da se jebemo, pomiluj mi kurac jednom. Ako neces, pomiluj ga 1000 puta.

-Hajdemo kod mene da radimo matematiku: Da dodamo krevet, oduzmemo odecu, podelimo noge, i ... mnozimo se!


TO JE SVE ZA OVIH PAR DANA PROBAJ TE AKO USPIJE SVAKA VAM DALA....

- 22:08 - Komentari (21) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Dizajn by lowrider