< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Više ono oko kuvanja

Sestrinski sajtovi
kuharica.blog.hr
online domaći kuvar

Varjačom kroz svet
12.05.2006., petak
Rol viršla

Čudo je kako ovi austrijanci nisu ni malo inovativni. Imaju lisnato testo na sve strane, i ko zna koliko vrsta viršli i kobaja, a nema rol viršli. Nigde.

Juče su mi se baš nešto bile prijele, pa sam kupio gotovo lisnato testo i pakovanje vrsli, da bi ih danas zarolao i ispekao u rerni na institutu. Kao da sam bog zna šta spremao, okupio se narod i gleda sa nestrpljenjem u onu rernu. Davao sam im posle malo da probaju, dok sam ja sa po jednom u svakoj ruci radosno mljackao.

Ako neko već to nije uradio, svakako bi trebalo patentirati ovaj recept.
- 14:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #
05.05.2006., petak
Gotova hrana

Strašno me raduje što opet mogu da kuckam sa obe ruke. I dalje imam taj sindrom male sirene, tj. zasecaju mi se noževi u rame svaki puta kada treba da otkucam neko slovo iz prvog reda (qwert). Ali i ti noževi su bolji od jedne ruke. Obećao sam u prošlom postu da ću da stavim rendgen sliku, i evo je prilažem




Image Hosted by ImageShack.us

Ali polako zaceljujem. Na sreću, nisu mi stavili nikakav gips nego samo neki sistem kajševa koji može i da se skine i da se čovek lepo okupa i slično. A i izgleda lepo. Svejedno, prvih nedelju dana jedva da sam mogao išta po kući, osim da sedim. Zato sam frižider i moj mali zamrzivač napunio gotovim i polugotovim proizvodima. Mahom su to lazanje i pice, koje su i jeftine i jednostavne za pripremu, a ne prljaju puno suđa. Onda sam kolekciji dodao još i proizvode firme koja se zove „Traditionelle Österreichische Küche“ a to su: Die Serbische Bohnensuppe, zubatac „Serbischer art“, Cevapcici, i Kohl Roulade. Pasulj i nije nešto, ali je zato ovaj zubatac prilično dobar. Samo što ne znam šta tačno to znači na srpski način. On je uvaljan samo u kukuruzno brašno – možda time želi da se kaže da je to neki ubog, jednostavan način pripreme zubatca, koji tako radosno i veselo pliva Tisom, Dunavom i Moravom.

Od te gotove hrane najvolijem picu. Obično je ja još nakitim jajetom, mocarelom i nekim pečurkama. Jedino, nikada mi nije dosta te pice. Jednom sam uspeo tri da pojedem. Lazanje su mi na drugom mestu, ali one ne daju prostora za improvizaciju. Gotove supe i čorbe jedem samo kad sam na ivici gladi. Ali od juče opet mogu da sečem luk, što je nekako najosnovnije. Još ću da pojedem ovo što imam od gotovih jela u frizu, pa ću polako da se vraćam svojim kulinarskim veštinama.


- 13:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>