Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

A evo i mog bloga!Pisat ću vam o svačemu...o sebi,o školi,o svome društvu itd.

LJUDI, LIJEPO VAS MOLIM DA MI NA BLOGU NE OSTAVLJATE ONA SRANJA OD LANCA SREĆE!
FALA!



Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
:)))
Kosta
Mučić
Tena
Anita
Livia
Koka
Antea
Ljubavni kalkulator

O meni

Ime:Irena
Nadimci:Milka,Ira,Irica...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-19

Živim:u Ivanić Gradu smokin
Datum rođenja:17.01.1994.
Slušam:Slušam uglavnom punk i rock! party
Ljubav:udata cerek
Volim:Volim svoje prijatelje,svoju obitelj,volim internet,volim more,crnu i zelenu boju...zujo
Ne volim:Ne volim rozu boju,bahate,umišljene i razmažene ljude,školu,učit...mad
Ljudi oko mene:

Matea-moja best frendica,luda cura,ne znam šta bi bez nje party

Lana-super cura,znam ju od kad znam i za sebe yes

Tajana-isto kao i matea,the best,opićena do kraja rofl

Dejan-jedan od best frendova,sve najbolje smokin

Pero-ma lud je on wink...s njim je uvijek zabavno nut

Lorena-super cura,može se s njom o sve pričat smijeh

Dominik-dobar dečko,super za zajebanciju wink

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog Layouts

blog Layouts

Pjesme i ostale gluposti

PJESME:

OPĆA OPASNOST-JEDNOM KAD NOĆ
Jednom kad noć ukrade nebu
sve sto si voljela na njemu
bit će ti zao, bit će ti zao sto nisam tu
ruke pamte samo ljubav najbolju.

Jednom kad usne ne budu htjele
u strahu utjehu traziti
suze će srcu sapnuti da je pogrijesilo
jer nije ostalo tamo gdje je jedino voljelo.

Kad tuga jednom na vrata dođe,
a samoća zaboli, hoćes li moći ime moje
sa usana svojih skloniti.

Bili smo jednom najbolji
o nama su priče su pričali
i sad kad se sjetis, htjela bi vrijeme vratiti
poslije mene su ti lađe slomile, bure i vjetrovi

***

SIX PACK-LJUBIČASTE GRANICE

Ljubičaste granice: oni i mi.
Bodljikavom žicom odvojeni
očevi i sinovi

I nije važno šta kažu drugi,
nisu nam potrebni...
mi smo sami sebi sasvim dovoljni !

Sijaju petokrake (u lektirama)
zaboravljene zakletve
grobovima predaka
istorijska čitanka
u nekoj novoj verziji
jer mi smo sami sebi sasvim dovoljni !

Ja znam: da je Sunce znak koji dolazi s juga
Ja znam: tvroglav troglav Triglav je ostao sasvim sam
Ja znam: partiju šaha sa tobom kako da zaboravim
Ja znam... mi smo sami sebi sasvim dovoljni

Ljubičaste granice, oni i mi
bodljikavom žicom odvojeni,
prevareni zbunjeni,

Medijska atrakcija, svetska zajebancija
Jer mi smo sami sebi sasvim dovoljni.

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



***

GIBONNI-ZLATNE GODINE

Noć bez zvijezda, gradovi bez imena i moja sjećanja
Tragovi kočenja na cestama što vode do neba
A bio sam na kraju svijeta sam bez tebe korak do sna
Sam protiv svih na kraju vremena a gdje si ostala ti

Zlatne godine i duge sjene
Pomoli se za naše vrijeme
Jednu svijeću ljubavi
Zapali za mene

Hladna kiša moje noći umiva tvojim suzama
Nije život posuo sa ružama sva moja sjećanja
A bio sam na kraju svijeta sam bez tebe korak do dna
Sam protiv svih na kraju vremena a gdje si ostala ti.

***

PLAVI ORKESTAR-BOLJE BITI PIJAN NEGO STAR

Kad pomislim na te, stara ljubavi,
Žao mi je što smo bili samo dobri drugovi,
Žao mi je što smo bili samo dobri drugovi.

A život leti, leti, mladost kraća je.
Sve će jednom da se vrati samo ona ostaje.
Sve će jednom da se vrati samo ona ostaje.

Bolje biti pijan nego star, bolje biti pijan nego star
Vino ne zna da smo nekad bili sretni par,
Bolje biti pijan nego star.
Bolje biti pijan nego star.

A kad dođe zima i prve pahulje,
Čekat ću te moja, buco, kraj I Gimnazije
Čekat ću te moja, buco, kraj I Gimnazije

A ti nećeš doći, znam te dobro znam,
Možda je i tako bolje, navik'o sam biti sam
Možda je i tako bolje, navik'o sam biti sam

Bolje biti pijan nego star, bolje biti pijan nego star
Vino ne zna da smo nekad bili sretni par,
Bolje biti pijan nego star.
Bolje biti pijan nego star.
Bolje biti pijan nego star.
Bolje biti pijan nego star.

***

HIM-GONE WITH THE SIN

I love your skin oh so white
I love your touch cold as ice
And I love every single tear you cry
I just love the way you're losing your life

Ohohohohoh my Baby, how beautiful you are
Ohohohohoh my Darling, completely torn apart
You're gone with the sin my Baby and beautiful you are
So gone with the sin my Darling

I adore the dispair in your eyes
I worship your lips once red as wine
And I crave for your scent sending shivers down my spine
I just love the way you're running out of life

Ohohohohoh my Baby, how beautiful you are
Ohohohohoh my Darling, completely torn apart
You're gone with the sin my Baby and beautiful you are
So gone with the sin my Darling

***

SIX PACK-2 MINUTA STRAHA

Srce slome čak i usta
nekog neznanog junaka
brzinom zvuka dok tone moj brod
ovu noć zato provodim budan i sam
k'o osuđenik...

Dajte mi reč na samo dva minuta straha
dajte mi glas, al' znajte gluvi će me čuti
ovo je kanonada, rat u mojoj glavi
srušen je svet, pravljen od pepela i praha

Pogled odozgo okom plavog goluba
hiljadu priča, šaka sreće i tišine
nije ni srce uvek crvena fasada
pukne baš onda kada najmanje se nadaš

Razmisli dobro i reci mi,
ne vidiš sebe ali vidiš njih,
živote tihe i prazne.
Trač kao vesti proverene,
Ti vidiš druge, ali sebe ne.

Više ne brojim, jer po ko zna koji put
budnog sam noćas opet zatekao sebe
svetlom po mraku kako pišem poruku:
"Čuvaj se dobro jer ja dolazim po tebe !"

Ovo će biti prvi poslednji put
vidiš li znake na nebu ?
Od sad te prati pogled oštar i ljut
ja noćas slavim svoju pobedu !


SLIČICE:


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com



Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com



Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com



Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com



Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com



Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com



Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com



Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com



Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


SMIJEŠNE POSLOVICE:

Muhe su najbolji novinari - odmah otkriju kad nešto zasmrdi!

Vozite oprezno!
Nemojte ubiti dijete - sačekajte učitelja.

Sačuvajte drveće - pojedite dabra.

Tko pod drugim jamu kopa fizički je radnik.

Tko rano rani jednu sreću grabi,tko rano pije grabi dvije!

Alkohol je čovjekov najveći neprijatelj. Samo kukavice bježe od neprijatelja.

Neki piju od radosti, neki od tuge, a neki od jutra!

Jedite govna! 60.000.000.000 muha valjda zna što radi!



subota, 13.01.2007.

Post

Evo već dosta dugo niam napisala post pa ga eto sad idem pisati =) Nisam znala kak da ga nazovem pa sam stavila najobičniji naslov "POST" smijeh Ne mogu vjerovati da je za 2 dana već škola, baš sam se lijepo naviknula na praznike i onda opet škola...u p.m.... lud I sad se još više moram trudit oko ocjena nego prije jer se gledaju cjene za srednju... no E da ljudi,zaboravila sam vam čestitan novu...SRETNA NOVA! party Ja sam se odlično provela na novoj...spavala sam kod Tajane al smo bili kod Šohera...baš je bilo jebeno yeswink Evo ne znam šta bi još napisala u ovom postu pa bi htjela pozdravit sve svoje frendove...Tenu,Tajanu,Mateu,Tonku,Lanu,Lorenu.Mateu B.,Dejana,Šohera,Peru,Marina,Dinu,Mislava,Josipa,Beru,Gecana,Dominika,Dorijana wavewavewave....nadam se da nisam nikog zaboravila...ako jesam SORRY! Ajde ljudovi chitamo se...pusa,mah mah! mah mah mah

- 12:54 - Komentari (12) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>