Kutak mira

četvrtak, 21.04.2005.

VOLIM TE ZAUVJEK...............

" hajde, mozes ! Ko kaze da si mala ?" I dok sad sa svojim malim rukama drzala cvrsto loptu, on me je digao na svoja ramena da bih je mogla ubaciti u kos, koji je bio pricvrstljen za stablo iza Babine kuce.
ljeta su kod nas u Dalmaciji uvijek znala bit vruca i dan danas osjecam kako mi je sunce milovalo mala glatka ramena a on mi ih je uvijek provjeravao sa svojom za mene velikom rukom dali su mi vruca i dali je potrebno da mi namaze malo creme na njih. Miris i tople boje tog ljeta su mi se uvukle duboko u srce i dusu. Jos osjecam zargljaj njegov kad bih ga pospano pogledala ili kako njegova ruka trazi moju malu kad bih trebali preci ulicu ili cujem njegov osmijeh kada bih mi vidio od sladoleda umazano lice.
mali dio od bezkrajnog sjecanja na vreme sa mojim bracom kojeg nazalost vise nema, ali ce vjecno ostati u mom srcu i mojoj dusi...........
S poljubcem,
JA

- 12:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Kutak mira gdje ce se voditi mirni i veseli razgovori

Linkovi