..:: d.g.o. ::..

petak, 22.09.2006.

a jebiga...

A jebigaaa..........
znao sam da sam zaboravan...
jučer se još puno toga dogodilo...
izbila je tuča između Bekija i Miloša (lama)....
u razredu (lama) su se nešto zakačili (lama), Beki se nije tuko šakama (lama), thumbupbangburninmad
a Miloš je, i Beki malo dobio batina (lama).........
svi ga sprdali, pa je beki pozvo Miloša da se idu tući u bolničkom parku (lama),
Miloš pristo i Beki ga tamo ubio kao malog MAJMUNA (lama), i vamte, tamte
gotovo (lama)......!!!!!!!!!!!
sve sam to snimio na mob, a ako se snimka mogne stavit na blog,a nevjerujem...
onda ćete moći uživati u "fajtu" (lama....!!!!!!!!!
((( SIGURNO SE PITATE ŠTO MI JE OVO LAMA, E PA I TO ĆU VAM OTKRITI...
BEKI NAKON SKOROOO SVAKE REČENICE GOVORI NEŠTO LAMA,LAMIT,LAME...
I TAK TE FORE, MI NJEGA STALNO PITAMO ŠTA MU TO ZNAČI LAMA, A ON
KAŽE "KAKA LAMA, JA REKO ŽELJEZARIJA...." hahahaahahahahhahahaahaah...!!! )))
kissburninmadpuknucunjamizalivenhrvatska
...hrvatskaludmah
eh da, došo mi je i bratić iz AUSTRALIJE,malmiša ima 6 godina, mali je ludara,
za pišat od smijeha, smišan je ko..... neznan, al mali je ludara i po...
bio je danas u školi, sjedio u razredu moga brata, bilo mu dosadno kod kuće pa došo, onak svratio....
ma boli njega, ma mali je komiran, da ga vidite što je smišan, a tek kako priča....
ihhhhhhh...

ak ste znatiželjni, naplaćujem po osobi 10 kuna..
australac je nije to tak jeftino....
ma salim se nebi svog bracu dao za cijeli svijettttttttt.......

)))(((
Želim se svima zahvalit koji čitaju ovaj blog, i želim se zahvaliti svima koji mi
ostavljaju komentarčiće
kiss svima
pozzzzzzzzzzzzzz

- 20:53 - Komentari (9) - Isprintaj - #