..:: d.g.o. ::..

četvrtak, 21.09.2006.

novi posttt

u jebote, što mi je danas dan brzo proletio......
nesjećam se skoro ničeg što se dogodilo...
čekaj, čekaj....ma znam ja nešto!!!!!!????

danasss sam bio u školi,došao sam iz škole, pa sam išao na crkveno,tamo su mi svi rekli da nemam nikakav RAK SISE,pa mi je hofo skočio na leđa
(....ma sigurno znate,onako kako KEČERI skaču), pa mi se nekim
čudom i vrat ukočio, kojeg još nemogu puno pomaknit.....
onda smo išli šetati sa curkama, i tu su pale neke pusice.......i ...... ovaj....

SAMO SE ZAHVALJUJEM duki i teni koje su nam uljepšale dan......!!!!!!!!!!

Ali tu se mora spomenuti i BOBO... taj mali BOBO mi je nešto rekao, pa ću citirati njegove riječi....

"ejjjjj, kuuurtaa kaak je tennaaa dobraaa, jeeeel tak, ha, jell taak,
al jaa sssam mmaloo priico i sa DUUUKOOMM i jaaa sammm se maloo nnapalioo, hahahhaaaahaa,greedyzalivennutcoolpartypuknucusmijehmahludcerekwavethumbupsmokinbangburninmad
ali pssst too nemoj reććć oookokkkk???? "


ma OK je bobo niko tebe neće zajebavat, ti si jako nježan dečko,al pustimo sad to

LJUDI........... pa danas se dosta toga dogodilo , a i nisam ja baš tako zaboravan..............??!!!?!!
jel tak????????greedynjaminamcorwave

I sam kraj ovoga posta bih želio posvetiti duki i teni....
veliki kiss od svih nas......

- 23:09 - Komentari (6) - Isprintaj - #