..:: d.g.o. ::..

četvrtak, 21.09.2006.

..::ZAJEB::..

Evo ovako....
to je bilo jučer navečer oko 10 h.
Išli kuć,odnosno šetali prema dravi ja, ture i juozo,
i ja njma kažem de se čudno osjećam,kažem im da me boli sisa.
Oni se pokidali!!!

Al meni to nije bilo smiješno...ja osjetio neku kvržicu ispod sise i sasro se ko konj.
Ja njima kazem da imam RAK SISE zaliven, a oni se opet pokidali, stalno su me podjebavali i kazu mi da to nije istina.
Ja si mislim "ah da je bar tako"!!
Al dobro.... prespavo ja to i oso danas na informatiku i oso po Luku.
Idemo mi i odemo po Miloša. Ja njima kažem da imam neko sranje ispod sise. Oni mi se nisu smijali... oni su bili ozbiljni (ja mrtav) ,
i onda mene Luka pita jel imam neku kvržicu koja kad ju dotakneš malo boli, ja njemu kažem da je to, i znate ŠTA?????!!!!!!!!..................

To nije nikakav rak nego neka mliječna .......(neznam šta mi je bio točno reko), ja skako od sreće i tako mi ošli na informatiku i tamo mi slučajno iscurilo oko, al nema veze.... još sam živ
hehe hehe, bangLOLbang

- 11:24 - Komentari (58) - Isprintaj - #