MOGU MOŽEŠ MOŽETE

Prozračan sam noćas
kroz rebra mi titraju cedulje
svakakve molitve buba švaba
sve me prožima kao crna pantagana
kroz noć kaj prožima pljesnive podrume
bez izbjeglica
bez suhog vina
bez
bez ičega
gavrilović pašteta

.

JA trebam zastoj
masne raspukle ležaje
crne nokte od popravaka
usne suhe kao guma
kao karburator da dimim izjutra
iznutra sam abeceda
plah i krhotina
kao gljiva bez magle
zjapim prazan u očima
nedostaje mi očaja
psovka u ustima
da ti jebem srpsku mater - npr.

samo slana voda
jebi to
sve se prožima kroz ostatak društva
#koma #koma
komunistička parada
lažne parole
light predstava

25.02.2011....23:37 :: komentari (1) :: print :: permalink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.