Radno popodne
02.10.2009.,
Sjedim za radnim stolom i nekako nemam volje za radom. Misli mi lutaju malo predaleko, lutaju prema stolu nekoliko metara udaljenom od mene. Gledam u leđa novome kolegi. Zgodan dečko od kojih dvadesetak godina, vesele naravi, ali ima nešto u njemu.... Osjećam neku napetost kad god smo blizu jedno drugome.
Okreće se prema meni i namigne mi da odemo skupa na pauzu, popiti kavu. Nije me trebalo dugo nagovarati da se maknem iz firme, pa krećemo u roku odmah.

Kako smo svaki dan u ovim lokalnim kafićima i restoranima, jednoglasmo odlučujemo da odemo nekamo na dobar ručak. Na Sljemenu ima jako dobar restoran...
Vozimo se kroz gradsku vrevu, penjemo se preko Ribnjaka kro Medveščak prema gore.... Razgovaramo o svemu i svačemu, ali zbog dužine puta uzrokovane gradskom gužvom, na trenutke se gubimo u tišini.
U jednom takvom trenutku osjećam gleda me, i primjećujem kako više nismo na glavnoj cesti nego smo skrenuli kroz sporedne uličice, prema šumarku.

Stavlja mi ruku na koljeno, ali ne bunim se nimalo. Zanimljiv mi je taj mladac, i njegova vrckava ruka koja sve nestrpljivije počinje istraživati moje butine, penjući se lagano sve višlje. Suknja koju imam na sebi povukla sam lagano prema gore, a ruka mu ne gubi vrijeme. Gubi se u bespućima moga međunožja, a maca mi se već potpuno natopila i guši se u vlastitim sokovima.

Parkira nas sa strane, odustaje od traženja pogodnog mjesta.
Skidam svoje mokre gaćice dok on otkopčava hlaće, lickajući moje ukrućene bradavice.
Nevjerojatno kako vješto barata jezikom, izluđuje me samo ližući mi sise koje bi iskočile iz grudi. Spušta se polako preko pupka, po trbuhu i zaustavlja kako bi mi obradio premokru mačkicu.
Kao žedno pseto pocuclao je sve što je imao, ali ne odustaje.... Zabijam mu ruke u kosu i čupam ga od uzbuđenja, uzdišem nekontrolirano, guram mu glavu sve jače u sebe. Svršavam cijelim tijelom, mrači mi se pred očima.
Odjednom stane, izađe iz auta i povuče me za sobom.

Baca me na davno pokošenu travu, vlati me škakljaju po klitorisu. Zovem ga k sebi, ne mogu izdržati više, želim osjetiti njegovu kurčinu kako se nabija u mene kao razjareni bik.
Napokon ga približava mojoj mačkici, ali me draži samo glavićem, još mi ga ne gura. Vrisnem „Jebi me životinjo, tvoja sam!!!“ i to mu je okidač. Zabija se u mene takvom silinom da mi se oteo uzdah, izvijam se kao zmija.
Počinje stenjati, ali jebe me sve jače i sve brže, neda mi kontrolu.
Svršavamo istovremeno, glasno, neobuzdano....

U tom trenutku zvoni mi telefon i vraća me iz svijeta mašte u surovu realnost....





18:09 - Komentiraj ( 0 ) Print - On/Off