Eksplozija novog užitka
14.08.2009.,
Sinoć sam bila jako napaljena, a kurca nigdje u blizini. Nisam od volje za izaći u zadnje vrijeme, iako potraga za debelom kurčinom ne bi bila dugotrajna. Sigurna sam da bi se našlo par značajnih kandidata u potrazi za zadovoljavanjem moje pičke.
Sjedila sam za kompjuterom i chatala sa novim web prijateljem. Razgovor je, naravno, tekao u sve škakljivijem smjeru dok nismo došli do onog očitog - pričama o seksu.
Malo po malo, razmijenili smo fotografije i dogovorili susret, kasno iste večeri, na samom ulasku u napuštenu zgradu blizu Importanne centra. Nikada nisam imala iskustvo s nepoznatom osobom, što me još više napaljivalo dok sam hodala prema mjestu susreta. Naravno, imala sam one night stand-ove, ali uvijek s prijateljima s povasticama. Ovo je za mene bilo skroz novo iskustvo. Strah koji sam osjećala u tom trenutku - bio je gotovo ekstatičan!

Obukla sam čipkaste tangice, mrežaste haltere i novu ultra kratku crnu haljinicu i uputila se sva tako utegnuta na mjesto sastanka.
Stigla sam nešto kasnije od dogovorenog, on je već bio tamo, spreman. Pitao me hoće li mi smetati ako nam se pridruži i njegov prijatelj, nije mi smetalo, dapače. Bila sam posebno dobro i uzbuđena zbog iščekivanja.
Dobro sam ih promotrila; dečkići u najboljim godinama, dobrog izgleda - vidjelo se da drže do sebe. Već su bili u naponu snage, nisu mogli sakriti tvrde izbočine u području međunožja. Kurci su im već bili spremni za akciju i samo su čekali priliku. Osjetila sam njihov mladenački elan i čvrstinu, a kada su mi se približili zadrhtala sam od uzbuđenja. Ušli smo u auto i krenuli dalje.
Vozeći se do njihovog stana, u automobilu sam sjedila na zadnjem sjedištu društvo mi je pravio "prijatelj" sa chata. Gurnuo mi je ruku duboko u dekolte poigravajući se mojim ispupčenim bradavicama. Zatim mi je doslovno rastrgao gornji dio haljine u požudi da ih dobro posiše. Toliko sam se napalila da sam osjetila kako mi se sok lijeva niz noge.
Prikliještio mi je obje ruke uz naslon, kako ga ne bih mogla dirati, iz razloga jer me je on prvo htio zadovoljiti. Nisam se mogla micati, ali nisam se ni bunila. U trenucima sam se htjela iščupati iz njegovih ruku jer sam bila prenapaljena i posegnuti za njegovim kurcem te ga zabiti u sebe. Ali on mi nije dozvolio.
Sisao mi je bradavice i potom jednom rukom zgrabio obje moje ruke. Druga ruka mu je bila slobodna i prošla lagano cijelim mojim tijelom, izluđujući me. Napokon, zaustavio se kraj moje pičke i polako zabio svoje dugačke i snažne prste u nju. Vrištala sam od zadovoljstva dok mi je štipao klitoris.
Potom je izvadio lisice i zavezao mi ruke za rukohvat auta. Sad se zbilja nisam mogla opirati, a strah koji sam osjećala doveo me skoro do vrhunca. Moja crna haljinica je bila skroz mokra, poderana i bačena na pod jurećeg automobila!

Žustro i silovito mi je raširio noge i jezikom ušao u mene ispijajući sok kojeg je bilo u hektolitrima. Sisao je moj klitoris na moje sveopće zadovoljstvo i taman kada sam skoro svršila, gad je stao! Rekao je da ima vremena i za moj vrhunac!
Došli smo do stana. Izveli su me onako golu, samo u halterima. Ušli smo u prostoran stan gdje je svakako bilo mjesta za razne egzibicije!
Stavili su mi povez preko očiju, ruke zavezali lisicama iza struka, te počeli ispitivati svaki dio moga tijela svojim dugim snažnim i debelim prstima, malo po malo.... Ostala sam bez ičega na sebi - spremna predati se u potpunosti.

U tom trenutku bacili su me na koljena, a jedan od njih gurnuo mi je svoj kurac duboko u grlo, i ritmički se nabijao u mene. Pušila sam sa velikim užitkom, uvlačeći ga duboko, što sam dublje mogla. Vrtila sam kurac oko jezika, lizala ga poput ogromne debele lizalice, dok mi se slina slijevala niz usta. Zamalo sam ga cijelog progutala samo od silne želje da ga imam u sebi! Osjetila sam njegova jaja kako udaraju u moju bradu, poželjeći i njih staviti u usta!
Skinuli su mi lisice i naredili neka se bacim na pod četveronoške. Prvom sam i dalje pušila njegov besprijekorni kurac, nisam ga se željela odreći, dok je drugi s leđa svom snagom gurnuo svoj ukrućeni debeli kurac u moju vlažnu unutrašnjost. Da mi usta nisu bila ispunjena, zasigurno bih vrištala od zadovoljstva. Napokon je gospodin kurac bio u meni! U mojoj gospođici pički! U trenutku sam svršila luđački, a potom su zamijenili uloge.
Pušila sam još sočnije drugome, njegov kurac bio je nešto napetiji i u potpunosti je ispunjavao moju usnu šupljinu. Par puta sam ga zagrizla, što je ovom očito pričinjavalo veliko zadovoljstvo.

Kada su bili pred svršavanjem, jedan od njih me divljački zgrabio za kosu, preokrenuo i nabio se u moju drugu rupu. Drugi je pak legao ispod mene, tako da sam ga jahala, dok mu je prijatelj imao čast upoznati moju pozadinu! Vrtjela sam se na kurcu kao na ringišpilu, a drugi kurac je vrtio moj analni otvor, pružajući mi nezaboravno zadovoljstvo. Nije više bilo rupe u mom tijelu koja je bila prazna. Jedan kurac je bio u mojoj vlažnoj pički, željnoj ekstaze, drugi kurac je bio u mojoj analnoj rupi dodatno me napaljujući, a debeli prsti obojice završili su u mojim ustima, ne bi li ih pomno i gladno lizala, kako bi ih još više napalila!
Napokon doživjela sam takav orgazam kao nikada u životu. Vrisnula sam od zadovoljstva ne želeći da prestanu! Cijela soba mi se počela vrtjeti od ekstaze, vid mi se zamaglio, tijelo drhtalo . Pička mi je pulsirala kao luda!
Na žalost, i oni su svršili. Praznili su svoje kurce po meni, bijela slatka tekućina slijevala mi se po usnama, jeziku, kosi, a pravi slapovi tekli su po mome međunožju.
Od ekstaze sam izgubila razum, svršavala manijakalno još nekoliko puta.

Kada su i oni bili gotovi, obukla sam se i bez riječi, samo sa smiješkom krenula kući. Krajičkom oka vidjela sam njih dvojicu kako jedva dolaze do daha, milujući se......

12:33 - Komentiraj ( 0 ) Print - On/Off