muči porko bog

nedjelja, 09.07.2006.

rođendan & pijanstvo = b.f.f.

7. 7. 2006. -rođo od moje naj frendice
...puuuuuuuno alkohola!!!
...ja pijana
...ona pijana
mene zove stari: sad ču doč po tebe
ja progutala masu žvakača i idemo...
uđem u auto... stari:šta si pila???
-ja: ništa!
-NE LAŽI!!
-ma ništa nisam pila šta ti je???
.....i tako do doma. dođem doma idem pozdravit staru.....
-stara:šta si pila???....a meni več mrak pao na oči!!! več sam vidjela da je ljeto gotovo za mene.
...i onda su mi se počeli derat iz sobe...GOVNJARICA,TOVARICA,LAŽLJIVICA,KURVETINA,GLUPAČA i još masu takvih izraza, i taman kad su se svi smirili dopali meni stara u sobu i počne me tuč ko konja!!!
...ja joj govorim da se smiri da nije normalna, ali neeeee....mora ona mene tuć....svinja
jedna....
i kao šta sam rekla...za mene je ljeto gotovo a za 19 dana imam rođendan, super.....
kurac u čelo!!!
- 10:29 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.