muči porko bog

utorak, 04.07.2006.

danas sam bila u opatiji, rijeci i na učki.......ok...špica. i izgubili smo se u rijeci...trčali smo po faxovima zbog moje sestre
al majkemi da je najbolje u opatiji.....živa anarhija, čim sam došla tamo odmah čuješ neku mjuzu, sve nešto ležerno, svi puše ispred i tamo one stjene na moru...mmmmm, dođe mi da se izvalim na njih, zapalim joint i onda kad se naduvam skočim u more....predobro

eeeee, da...jučer sam si razmišlja kad sam bila naduvana....da ono kao na početku biblije....ono kad je bog odvojio dan i noć jer je kao svijetlost bolja od mraka....to znači da je bijelo bolje od crnog...to znači da su bijelci bolji od crnaca...to znači da je bog bio rasist
bi moglo to bit točno?
- 17:29 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.