We lead, others follow

14.09.2006., četvrtak

Kako ima ful glupih ljudi!!!!!!!!!!!!!!!!

Danas sam čuo trač o meni, ali ma... samo čitajte.
Kao: ' Ja sam bio s Vanesom'bangbang ma eeeeeeeeeeeeeeeeeeeej di je tu mozak, ni kolcem preko interneta ne bi bio s njom, i šta je najgore to je širila ona. To razdoblje je bila zaljubljena u mene i prširila trač kako smo se mi žvalili, ma joj, mučno mi je i na pomisao na to. No, pustimo moje brige šta ima kod vas
Ae pa se vidimo, idem rigat puknucunamcorluddeadburninmadburninmadburninmadbangbangbang
- 13:58 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Rock'n'roll




jebote kolko vas ima, jebote kolko vas iiiiiiiiiiiiiiiimmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaa




Free Counters
Free Counters

Linkovi

P evo slika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kad će te vi imat ovakvu đitru

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us