*this bittersweet life*

ponedjeljak, 18.09.2006.

believe..

ja vjerujem u boga. iako je sad nekako ankul vjerovat u boga. meni nije. cijenim svacije misljenje iako svacije ne razumijem ili se uopce ne slazem. zato mrzim al jebeno mrzim kad mi neki ateist dodje i onda me pocne uvjeravat da bog ne postoji prem da me u to ne moze uvjerit. meni bez boga zivot nema nikakvog smisla. necu ja bit casna ni votevr al ako nema boga, nema ni raja ni pakla i kakvog onda smisla ima? onda svako moze radit sta oce a zla se djela (?) nece nikad naplatit. onda se ne isplati bit dobar ni nis...mislim nema smisla..ja vjerujem da svi trebamo cinit dobro i da ce nam se isplatit. mislim raj i pakao je za mene nesto tako utjesno...ima toliko gadova u svijetu koji su odvratni, zli i izopaceni ali se uspjesno probijaju u zivotu gazeci preko tudjih sudbina i zivota....pravo ima vrlo ogranicenu moc. a postoje tu i svakakvi drugi faktori. jedna je cinjenica koja je nepobitna a to je da pravo i pravda nisu isto. najbolje bi bilo kad bi se svi zli ljudi strpali u buksu. al to je nemoguce. vrlo zli ljudi upravljaju i nasim zivotima,..pogle samo politicare, sve te silne manipulatore i pohlepu...vecina zlih ljudi se izvuce u zivotu......ljudi cine takva zla da e to strasno...koja nam druga utjeha moze bit negoli sam pakao? ljudi cesto misle da se jednostavno ne isplati cinit dobro u danasnjem svijetu sto se zaista tako i cini...ali kada vjerujes u nesto, u boga, ili makar u neku silu koja ima puno vecu moc od tebe, onda je lakse. ljudi ne vole griznju savjest..i onda je pokusavaju zatomit...ne zele si priznat da cine krive stvari..griznja savjest covjeku oduzima osjecaj moci...a ljudi vole i zele bit mocni...u zivotu smo okruzeni pohlepom koja je izvor svega...materijalni izraz za pohlepu je novac...imat novac znaci imat sve...sve materijalno..al meni to nije najbitnije...novcem mozes kupit skup auto, kucu, decka/curu, mjesto u saboru, drzavu, holivud, cak i dobra djela se mogu kupit novcem; pogle samo ove kvazihumanitrce selebriti wannabije koji su kao ludo dobri pa doniraju ovo, doniraju ono...ma daj pliz seru kvake..sve su to cista preseravanja, pa onda novcem mos kupi cak i vjeru tj prikljucivanje nekoj sekti ciji su temelji cisto prilagodjeni osobama koje su pune love i griznje savjesti pa im u tim sektama preu mozak kako nije grijeh imat lovu vec je to super, kako je okej kurvat se, fiksat, manipulirat i sve sta covjeku pase to je okej. ma da nebi. ko prvo mos mislit koja je to vjera koju placas? i to jebeno placas pogotovo u tim sektama za dzet set..sve je to samo da bi covjek sam sebe uvjerio da je on onaj koji vlada. da sve moze kontrolirat. koji bog ajde bizi. pa ja sam bog! je kako ne. mos ti sebe uvjeravat kako si ti glavni al svi dobro znamo u sebi da nismo. uostalom nismo cak ni rodjeni svojom voljom! novcem mos kupit svasta. ali ne mos kupit unutarnji mir. nemos kupit srecu. jebiga al nemos.
zato vjera nemoze bit materijalna. ne moze imat dokaze. jer to onda nije vjera nego znanje i to onda opet nema smisla jer nas vodi do krivog zakljucka a to je da smo mi glavni a nsmo. vjera je nesto za sta se dobrovoljno odlucujemo i za nju nema dokaza. znanje su cinjenice. materija. dve suprotne stvari. prema tome ako me jos neko pita kako ti znas da bog postoji ja cu ga poslat u kurac. to me tako zivcira men. ja vjerujem. i gotovo.
post mi je jebeno dug i dosadan. al boli me.svi kojima se neda citat post nek se napuse. il citaj il crta. necu tu pisat zabadava. :D

ae sad



18.09.2006. u 19:38 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

neki šit abaut ja :: ful zanimljivo jea ::



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

da..ovaj bila sam ja tu ful puno stvari napisala pa sam skontala da to nece niko citat jer je predugo..ajmo cinjenicno:
skorpion *25.10.'91.
martina
ekonomska skola mije mirkovica ri
kastav a uskoro srdoci
pis lov
metallica, him prva dva albuma, bob marley, janis joplin, ac/dc, gnarls barkley, soad, jimmy hendrix, rhcp ..
blabla
a skuzicete dok citate ionako pa :D lejzi prsn

ful kul


ovim putem..iliti linkovi

bljog
DeBeli&kiLLe
rebilJon
ivančččee moj
deica
andreJo
martinho
khailee
ljeon
seja
mateo
kille
klošar
..

sou kjut


urban-nebo (+predobro..

i pridji joj tiho... sasvim lagano s ledja
dodirni je usnom
obecaj joj jutro
i uzet ce te cijelog... izbrisati iznutra
i pasti ces prazan... nasmijanih usta
ona zove se
ona zove...
take a distance from your god
take a distance from yourself
take a distance from your heart
take a distance from your soul
take a distance from your friends
take a distance from your mind
take a distance from yourself
take a distance from your god
i plakat ces ko' nekad
dok zeljet ces sve vise
al' uzet ce noc... sve sto ona nije
al' jedno ces znati... jedan broj u redu
jednu bajku boli i njeno ime sto zvoni
ona zove se
ona zove... .
zove se nebo
zove se nebo
ona zove se...
take a distance from...
take a distance from your god
i plakat ces ko' nekad
dok zeljet ces sve vise
a' uzet ce noc... sve sto ona nije
ona zove se
ona zove...
zove se nebo
zove se nebo
zove se nebo
zove se nebo
ona zove se...
take a distance take a distance from...