*this bittersweet life*

nedjelja, 17.09.2006.

ljeto, ne spominji ljeto iza nas..

povratak legende. jea men. skromnost je tu. :D
uuu vracam se ja nakon dugo vremena
stari mi otiso na brod al se vraca za dvajst dana pa ono sranje al eto..ionda se selim...da okej.

ljeto...da mi se vratit malo :(

posrana skola, posrano drustvo predmeti profesori..sve! dobro ajde valjda ce drustvo s vremenom postat okej mislim u petak nije bilo tako lose i to al ocu da budemo ekipa...a za to trea cekat...9 decki i 15 cura..bljak zasto nema vise decki??? manje vise sa svim sam se deckima skompala..ful su kul.

kako mi fali stari razred...stara ekipa...oni ludjaci...jojjj

fali mi stari lajf, stara skola, stari nastavnici koji su ustvari bili super a mi smo vecinu mrzili..ovi su ful posrani u mojoj skoli neki vise neki manje...ali kastav,,,fali miiiii.

ae sad nemogu vise pisat nostalgicna sam i bljak sve mi je jadno...ode ljeto i staro drustvo koje je bilo prekul

jedva cekam maj brzdej da pozovem ljude i da bude sve kul...jos da ne dodje moj stari al oce pa sranje,,,...on ce mi sve htjet upropastit ..ma ...

ae

17.09.2006. u 17:37 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

neki šit abaut ja :: ful zanimljivo jea ::



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

da..ovaj bila sam ja tu ful puno stvari napisala pa sam skontala da to nece niko citat jer je predugo..ajmo cinjenicno:
skorpion *25.10.'91.
martina
ekonomska skola mije mirkovica ri
kastav a uskoro srdoci
pis lov
metallica, him prva dva albuma, bob marley, janis joplin, ac/dc, gnarls barkley, soad, jimmy hendrix, rhcp ..
blabla
a skuzicete dok citate ionako pa :D lejzi prsn

ful kul


ovim putem..iliti linkovi

bljog
DeBeli&kiLLe
rebilJon
ivančččee moj
deica
andreJo
martinho
khailee
ljeon
seja
mateo
kille
klošar
..

sou kjut


urban-nebo (+predobro..

i pridji joj tiho... sasvim lagano s ledja
dodirni je usnom
obecaj joj jutro
i uzet ce te cijelog... izbrisati iznutra
i pasti ces prazan... nasmijanih usta
ona zove se
ona zove...
take a distance from your god
take a distance from yourself
take a distance from your heart
take a distance from your soul
take a distance from your friends
take a distance from your mind
take a distance from yourself
take a distance from your god
i plakat ces ko' nekad
dok zeljet ces sve vise
al' uzet ce noc... sve sto ona nije
al' jedno ces znati... jedan broj u redu
jednu bajku boli i njeno ime sto zvoni
ona zove se
ona zove... .
zove se nebo
zove se nebo
ona zove se...
take a distance from...
take a distance from your god
i plakat ces ko' nekad
dok zeljet ces sve vise
a' uzet ce noc... sve sto ona nije
ona zove se
ona zove...
zove se nebo
zove se nebo
zove se nebo
zove se nebo
ona zove se...
take a distance take a distance from...