*this bittersweet life*

četvrtak, 13.07.2006.

sasusio mi se bambus...skoro..a jadan

nisam ga zalijevala. glupaca. iskreno se nadam da ce prezivjet.

uglavnom,..primjetila sam da je moj blog defakto glup. ne svidja mi se :/ . zanemarite sve glupe postove. htjela sam ga obrisat al necu. ko sta se vidi makla sam onaj uberkul dizajn jer mi je dosadio. nije ovaj bogzna sta al okej je zasad.

dobila sam TEGOBE. mrzim ih dozlaboga. sad se ne mogu kupat pa trunem in da haus.

mačo mačo mačo. uuuu.

veroniki je rodjendan u sriijedu. jejjj. vera je maj best friend. kako je luda zenska. oce da joj kupim killer. a necu imat dosta love pa cu se morat snac :) al necu okrast banku nemojte se zabrinjavat.

i tako meni je jebeno dosadno. nemogu se maknut koliko mi je vruce jer me strah da ako napravim ijedan veci napor da cu prokuvat. a nije da sam raspolozena za napore bilo kakve vrste no okej.

jucer sam razmisljala o diskriminaciji crnaca. pogotovo u proslosti. ne kuzim kako neko moze bit takav egomanijak da sebe stavlja iznad neke druge osobe zbog bilo koje izlike. razlicitosti medju ljudima postoje da bi nas obogatile i da im se divimo al ljudski mozak je toliko izopacen da bi ih shvatio kao manu kod drugog i izliku za izivljavanje. bokte e ovaj svijet krcat sadista. zato ja smatram da bi se trebalo otvorit sta vise onih sadomazo klubova u svijetu pa se sva isfrustrirana rulja moze tamo ispuhat pa ostavit druge ljude na miru. bokte. ima jedan u zagrebu. zove se sodoma i gomora. majko mila e. al sta je je. bolje je ako imas potrebu nekog nalupat to napravit nekome ko ce u tome uzivat ko i ti nego nekom ko nece ni najmanje. ma zapravo ja bi sve te ludjake strpala u buksu. pa nek se tamo siluju. to sve nije normalno. zivi i pusti druge da zive. ljudi su stopostotno gori nego zivotinje. ljudska rasa je sve neka divlja gamad. mi sa svojim napretkom nazadujemo. mi mislimo da napredujemo s time sta gradimo nove tvornice idemo na mjesec i sta ja znam. al kad sve sagledas sta ce nam to? uz sva ta sranja ljudi su zaboravili bitno. sve se vrti oko love koja od nas stvara cudovista. ljudi su ful ufurani da su mocni, da sve kontroliraju a kad malo pogledas, oni zapravo ovise o jednom zelenom papiru. bas smo paurful nea sta kad sa nama manipuliraju papiri. 90% bogatog i mocnog svijeta ne bi dva dana znalo prezivit bez struje. al nema sta. ko je kul ima moc. dada. to je to.

ko ovo procita svaka mu kvaka.
stej kul. jer moto dana je: ko je kul ima moč. jeej. opla. aje sad

13.07.2006. u 13:26 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

neki šit abaut ja :: ful zanimljivo jea ::



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

da..ovaj bila sam ja tu ful puno stvari napisala pa sam skontala da to nece niko citat jer je predugo..ajmo cinjenicno:
skorpion *25.10.'91.
martina
ekonomska skola mije mirkovica ri
kastav a uskoro srdoci
pis lov
metallica, him prva dva albuma, bob marley, janis joplin, ac/dc, gnarls barkley, soad, jimmy hendrix, rhcp ..
blabla
a skuzicete dok citate ionako pa :D lejzi prsn

ful kul


ovim putem..iliti linkovi

bljog
DeBeli&kiLLe
rebilJon
ivančččee moj
deica
andreJo
martinho
khailee
ljeon
seja
mateo
kille
klošar
..

sou kjut


urban-nebo (+predobro..

i pridji joj tiho... sasvim lagano s ledja
dodirni je usnom
obecaj joj jutro
i uzet ce te cijelog... izbrisati iznutra
i pasti ces prazan... nasmijanih usta
ona zove se
ona zove...
take a distance from your god
take a distance from yourself
take a distance from your heart
take a distance from your soul
take a distance from your friends
take a distance from your mind
take a distance from yourself
take a distance from your god
i plakat ces ko' nekad
dok zeljet ces sve vise
al' uzet ce noc... sve sto ona nije
al' jedno ces znati... jedan broj u redu
jednu bajku boli i njeno ime sto zvoni
ona zove se
ona zove... .
zove se nebo
zove se nebo
ona zove se...
take a distance from...
take a distance from your god
i plakat ces ko' nekad
dok zeljet ces sve vise
a' uzet ce noc... sve sto ona nije
ona zove se
ona zove...
zove se nebo
zove se nebo
zove se nebo
zove se nebo
ona zove se...
take a distance take a distance from...