*this bittersweet life*

srijeda, 28.06.2006.

jako jako dobro

the cranberries-zombie..:D sta ste slusali slusali ste. sad malo metalika vuuhhu :D jea jea

Another head hangs lowly,
Child is slowly taken.
And the violence caused such silence,
Who are we mistaken?

But you see, it's not me, it's not my family.
In your head, in your head they are fighting,
With their tanks and their bombs,
And their bombs and their guns.
In your head, in your head, they are crying...

In your head, in your head,
Zombie, zombie, zombie,
Hey, hey, hey. What's in your head,
In your head,
Zombie, zombie, zombie?
Hey, hey, hey, hey, oh, dou, dou, dou, dou, dou...

Another mother's breakin',
Heart is taking over.
When the vi'lence causes silence,
We must be mistaken.

It's the same old theme since nineteen-sixteen.
In your head, in your head they're still fighting,
With their tanks and their bombs,
And their bombs and their guns.
In your head, in your head, they are dying...

In your head, in your head,
Zombie, zombie, zombie,
Hey, hey, hey. What's in your head,
In your head,
Zombie, zombie, zombie?
Hey, hey, hey, hey, oh, oh, oh,
Oh, oh, oh, oh, hey, oh, ya, ya-a...




28.06.2006. u 14:01 • 42 KomentaraPrint#

utorak, 27.06.2006.

kroz trnje do zvijezda-shopping end d zabranjena ljubav woooahhh+katedjory:gastronomija

post part jedan: danas ja i vera odlucismo da idjemo u shopping na placu. receno ucinjeno. lijepo smo odsprintale na bus (god bles starke da ne moram opet bosa, jadno dijete uvijek kasni) i iskrcalo nas na obali i lijepo prposnim korakom smo dokoracale (citaj bez kvacice, zbog harmonije i ritma) do place. idjemo mi kupit dzapanke. probismo se kroz dio s krumpirima paradajzom i lubenicima etcetera i obidjosmo malo standove u potrazi za garedorbom-na placi.cemu dat sto kuna za slape kad na placi ima za deset puta manje? i o ne! ne nadjoh slape. zato je vera kupila majicu. na placi. je da malo bazdi po ribama, i mirisnim sadrzajima kojima obiluje placa al bilo je bas cul. ja htjedoh kupit al neimah dosta love. tuuugooo. sljedeci nam je cilj kupit robu na sajmu u kastvu. jedva cekam.
reci cu samo jedno: zabranjena ljubav je osvojila moje srce jer srce nije kamen! filipa...VI LOV JUUUUU!! (MOR BIT HISTERICNO S PUNO SUZA) SAJN MAJ TI-SRT!!! O MAJ GAD AJM ABAUT TU KOLAPS..

placa rulz.vera rulz. VERA IZ MAJ BEST FREND. MI SE IDEMO SKUPA UPROPASTIT U EKONOMSKU ZA PAR DANA JEEEEJJJ. ja veru obozavam. to se mora znat.

a sad pozdrav u velikom stilu=za filipu iz zabranjene=kissich love you people, cmokich, gudbajchekcerekcerek pozdrav svim hrvatima dobre voljehrvatska

o ne. ne mogu ja to. jednostavno ne mogu. bog vas blagolsovio, ostajte mi dobro

ja idem cistit cipele.

ocu puno komentara. normalnih. i uputa za buducnost: ko mi ikad ostavi lanac sreCe poslaCu mu virus. iam vezu. pozdrav Virusu

27.06.2006. u 23:44 • 2 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 26.06.2006.

jer ljudi su pokvarena rasa, prljava i zla, i ko ljude slusa, taj uvijek nastrada..

prije svega ocu rec da iznad svega mrzim kad mi neko dodje i komentira: sori nisam procito/la post dokraja evo ti kometar. ______ma goni se._______pa ocu komentar na post a ne bezveze. ovako si mogu i sama komentirat. oke ajde ne mora mi svako procitat post al mi bar nemoj ostavit tako glup koment :/

da istresem maj insprejsn:
garant ste gledali na teveu kako je u SAD-u uhicena opasna skupina crnaca koja je planirala teroristicki napad i sad se EFBIAJ il ko vec hvali na sva vrata kako su ONI SPASILI JUNAJTED STEJTS OF AMERIKA od TERORISTICKOG NAPADA!!!! O DA!
i onda se ja pitam: zar su ljudi tako glupi? di ce ona postrojba od par klinaca koji se ne znaju ni pismeno potpisat organizirat teroristicki napad molim te ko boga? poanta je u tome sta sad, dok oni rade toliku famu oko te ekipe i sve su novine i televizije okupljene oko njih, neko mozda stvarno organizira neki teroristicki napad a ove klinje su samo paravan koji okuplja medije i efbiaj i daje potpuni komfor nekima koji rade prava sranja. ne mora se radit cak ni o teroristima. mozda i sam predsjednik radi gluposti a nesto jednostavno mora okupit medije. jednostavna formula. plus to sta je americka nacija izbombardirana sa njihovim vijestima i medijima jer da malo pogledate americku televiziju vidjeli bi da oni stalno ulijecu sa D BREJKING NJUVZ i tako dobivamo naciju koja je totalno isfrustrirana i prestravljena i plus ovisna o televiziji.
to nije samo u americi.
sjecate se kad je u svim hrvatskim novinama pisalo o onoj baki iz karitasa koja je optuzena da je bila odgovorna za silovanje one djece u onim domovima? sve su novine pisale o tome. zanimljivo je da je mr. prezident stipe mesic bas u to vrijeme bio u nekom poslovnom posjetu srbiji i ko zna sa je tamo bilo jer se o tom nije pisalo...
pa onda pticja gripa...primjetili ste da se u zadnje vrijeme ne spominje? mozda je epidemija cudom bozjim nestala? kako da ne. stvar je u tome sta je farmaceutska tvrtka otkrila lijek kojim moze lijecit neku bolestinu koja ne postoji, dakle otkrila je nesto sta im niko nece kupit. i sta napravit? izmisli epidemiju! ptice su uvijek ugibale i uvijek ce ugibat. to je skroz normalno! i sad kad su ovi zaradili dovoljnu sumu epidemija je isceznula...cudo jedno.
ovo se oduzilo al ocu rec: gledajte stvari iz vise perspektiva. nemojte se prestravit na d brejking njuvz. procitajte naslov posta i zapamtite da svijetom vlada skupina debelih ljudi koji nisu pametni vec samo lukavi i koji vole svoju moc i zele ju zadrzat za sta im treba zgazit puno drugih ljudi. a ljude je lako namamit psiholoskim igricama. ne mora se nista stvarno dogodit. sve moze bit opticka varka.

26.06.2006. u 23:44 • 7 KomentaraPrint#

tour de icici i zena ajvar+ sad but true metallica

prvi dio nasljova: da prekjuce to bilo. deica i ja bile na icicima i u 6.35 tek krenule pjege u opatiju a bas ide u 7. necemo zakasnit neeee. i tako se mi mucimo, hropcemo, trcimo ko dva debila a nemos trcat u slapama i dodjosmo na ideju: ajmo trcat bose!!eek i skinusmo slape i stur. prizor: dva debila naprtila torbe na ramena, u desnoj ruci slape i boce od vode a lijeva ruka klati zrak. ljudi prolaze sretni sta su se zivi izvukli od nasih ubojitih slapa sta su klatile zrak oko nas u nasim ubojitim rukama. izgledale smo sasvim nenormalno. a bilo nam je d kulest. andrea rulz!!
drugi dio nasljova: juce bijah on d bic zvanoj icici sa verom, martinom, i deicom i bilo nam grejt (nisu htjele ic na x-o-krug a svi mi znamo sta je to) i ja dosla doma i pogle mene u zrcalu narancasta spodoba koja se zari cool blabla izgorila sam ko blesava!! sram me izac iz kuce kakva mi je faca!! i sad nejdem na more. opet.
svi mi znamo da je ovo kategorija-putopisi da


metallicu izbrisah :D

26.06.2006. u 12:30 • 10 KomentaraPrint#

petak, 23.06.2006.

daleko je more, daleko je plaza zabluda...

zapravo nije mi daleko more al nemam srece i nikako da se odem malo okupat. bijah dva puta i bilo mi je megakul (jjeeej. dobar izraz puna sam maste) i od onda prvo sam dobila "zenske tegobe" buhhahh citiram Martinho i tako sam se ja doma tegobila a ekipa uzivala on d bic i onda meni prosle tegobe pa dosle veronikiheadbang ja sam posandrcala i onda kao ma idem ja s ostalima onda na plazu i svaki put mi nesto: jednom sam morala prat pod pa mi se poslije vise nije dalo (zahvaljujuci mojoj madre, a dobro ajde nije ona kriva odugovlacila sam s tim cijeli dan, ma zapravo sta cu prat pod svaka 2 dana molim te? ona je opsjednuta s ciscenjem a ja sam zrtvano) a drugi put mi je otiso bas jer sam ja zaboravila gledat na sat pa se lijepo pismeno ispricavam deici jer je ispalo da sam ju dobro namagarcila (d kulest izraz) i onda sam danas odlucila da mi se neda ic na more i sad se tu doma topim. i onda zovnuh ja moju veru kao sta je s tegobama kaze ona da sutra idemo tu d bic i kazem ja to staroj a ona meni da sutra idemo u grad kupit slape. jer kao ako ne odemo sutra necemo nikad jer ona nema vremena pa mi je sutra last cens da izicam neku garderobu sta ce mi tesko poc za rukom. kvragu i slape. ma nemoj me palit e. pa da ne duljim ostajte mi dobro.mah

23.06.2006. u 14:36 • 10 KomentaraPrint#

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

neki šit abaut ja :: ful zanimljivo jea ::



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

da..ovaj bila sam ja tu ful puno stvari napisala pa sam skontala da to nece niko citat jer je predugo..ajmo cinjenicno:
skorpion *25.10.'91.
martina
ekonomska skola mije mirkovica ri
kastav a uskoro srdoci
pis lov
metallica, him prva dva albuma, bob marley, janis joplin, ac/dc, gnarls barkley, soad, jimmy hendrix, rhcp ..
blabla
a skuzicete dok citate ionako pa :D lejzi prsn

ful kul


ovim putem..iliti linkovi

bljog
DeBeli&kiLLe
rebilJon
ivančččee moj
deica
andreJo
martinho
khailee
ljeon
seja
mateo
kille
klošar
..

sou kjut


urban-nebo (+predobro..

i pridji joj tiho... sasvim lagano s ledja
dodirni je usnom
obecaj joj jutro
i uzet ce te cijelog... izbrisati iznutra
i pasti ces prazan... nasmijanih usta
ona zove se
ona zove...
take a distance from your god
take a distance from yourself
take a distance from your heart
take a distance from your soul
take a distance from your friends
take a distance from your mind
take a distance from yourself
take a distance from your god
i plakat ces ko' nekad
dok zeljet ces sve vise
al' uzet ce noc... sve sto ona nije
al' jedno ces znati... jedan broj u redu
jednu bajku boli i njeno ime sto zvoni
ona zove se
ona zove... .
zove se nebo
zove se nebo
ona zove se...
take a distance from...
take a distance from your god
i plakat ces ko' nekad
dok zeljet ces sve vise
a' uzet ce noc... sve sto ona nije
ona zove se
ona zove...
zove se nebo
zove se nebo
zove se nebo
zove se nebo
ona zove se...
take a distance take a distance from...