ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on / off

Opis bloga

Ovdje namjeravam stavljati spotove svojih najdražih pjesama....
Baš mi je to zakon........ :-)

Linkovi

Moj blog

Malo pjesmica.....

....od P!nk:




...by: Akon:


....Nelly:


.....za Vancy:


...za Ketty:


...za Alena:

Box za P!nk








Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 28.03.2007.

Samo za moju Ketty: GUNS N' ROSES


Ain't it fun Pjesma koja mi već polako izlazi na uši........ Al' nema veze.......


Bob Marley-Lion Iron Zion A ovo sam morala stavit......... Mislim da znaš zašto...... Ali nisam sigurna ni jeli to to.....

Joj.... Sve vas pozzzam puuuuuuuuunooooooo i govorite mi svoje glazbene želje jer želim da mi na ovaj blog dolazite puno puno puno i slušate i gledate tu ono što vam je zanimljivo.......

P.S. Ketty reci: ''HVALA!'' :-) Šala mala......

KISSACH*



| Komentari (1) | Printaj | Samo za moju Ketty: GUNS N' ROSES |

subota, 17.03.2007.

Nakon dugo vremena........

Evo, pošto dugo nisam stavljala ništa sad ću staviti DVA spota!!!!! Uživajte..... :-)


Ova je pjesma bila jakoooo dugo vremena na 1. mjestu top20 na mtv adria.....



A ova je pjesma prelijepa..... ''You don't even know the meaning of the words I'm sorry''........



| Komentari (2) | Printaj | Nakon dugo vremena........ |

ponedjeljak, 05.03.2007.

Evo Maidice, našla sam!!!

Duncan James - AMAZED



Nisam našla one dvije od Lee Ryana, al sam našla ove:








Reci hvala...... smijeh

KISSACH*



| Komentari (2) | Printaj | Evo Maidice, našla sam!!! |

nedjelja, 04.03.2007.

Evo za moju Maide......

Christina Aguilera - HURT



A evo ti i pjesmica ako ti je internet prespor za spot....



| Komentari (6) | Printaj | Evo za moju Maide...... |

petak, 02.03.2007.

Prvi spot

Ovaj blog sam napravila jer mi se dizajn na mom blogu ful sviđa ali spotovi ne stanu u onaj prozorčić. Pa mi je na moju malu pamet pala ideja da si napravim poseban blog samo za pjesme i spotove....
I morate mi reči jel vam se sviđa spot koji stavim i ako imate li kakvih želja da za vas nešto stavim.....

Ova pjesma je malo tužna, rasplačem se na nju.....
Slobodno plačite....





| Komentari (6) | Printaj | Prvi spot |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.