Yep.Nope?



By: Lucija ((:*

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...ovo sam ja...beautiful kuicky...xd..

...a da opet ja...al sad ono kaj ne volim...ja bi tamo al nije stalo....ima još hrpa tog kaj volim al ko će to sad...
e oovako...
kaj kuicky ne voli:
-umišljene i glupe ljudenobang
-ljude koji misle da igraju veliku ulogu a zapravo su sitne ribe u oceanu(znam ih takvih...uglavnom asocira na jednu curu....)headbangheadbangmadpuknucuburninmadblablablabla
-glupe ljudemadheadbangblablapuknucuburninmad
-kišubelj
-ružno vrijemeblablablabla
-kad sam tužnarolleyesrolleyesnocry
-gripuuuucryrolleyes
-jesennonotuzan
-zimu(a oke volim kad je prava al kad je neko govno di pada kiša onda ne...)-btw. volim se skijat pa....
-zmijecry
-paukove...spooky...:S
-čudne ljude...hh...zubo
-štrebere...i još one glupe....
-ljudi koji pljuju po meni a nisu bolji(ljepši, pametniji itd...opet jedna osoba)
-aha da mučenje tj. učenje...headbangmad
-školumadheadbangmadheadbangpuknucuburninmad
i to bi bilo to...ima puno stvari al kad pišem jednostavno se nemrem sjetit ajd pozz...ki$$$madheadbangnocry

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

...ovo sam ja...beautiful kuicky...xd

Image and video hosting by TinyPic

a da pređemo ona sranja "osobne stvari"..neda mi se poznate su za neke a za neke ne...over
ajmo dalje...
...što kuicky voli:
-jest(čokoladu, spageti, sladoled, jastoga i školjke najviše)njaminjaminjamithumbup
-pit(svakakva pića...)nutnaughtyparty
-pare(najveća ljubav)
-shoping aha aha...najviše s tetom...mogu kaj oću a ne sa.....
-ljetozubocool
-bazem il mladostthumbup
-morecoolsmokinsmijeh
-suncesmokindead
-svoje dve lijepe kornjaćecerekcerek
-svoj novi mobdead
-fotićcerekcerek
-frendove...kak koje...zezat se..i drugethumbupthumbup
-tračanjecerekthumbup
-spucat se po trguyesyeswink
-dinamocerekcerekhrvatskahrvatskayes
-zagrebhrvatskacerekyesyesyes
-pse...isuse....obožavam ih...to naj znaju frendovi...hh..cerekcerekcerek
-rolati se...moja 2. strast(velika)...hh...xdyesyesyescerek
-slušat mjuzu
-msn...ahhcerekkiss
-svoju novu buduću kuću...hh...kisskisscerek
-svoju macu...
-isprobavat neke stvari..tuđe...koje nađem...i od frendica....
-svoje stvari
-dečkecerekcerekyes
-curecerekcerekcryyeswink
-trošitii puno paraaaagreedythumbupthumbupgreedy
-svoj razred
-bavit se nekim sportom
-sunčat sezubocool
-plivatzubozubo

...malo slikica....xd

pepa malla
ovo je petra
cura stalno neš priča o svom izgledu a baš je prelijepa kao što se vidi =)
dobra, pametna, slatka, cool, sexy cura heh....xd
super cura....=)
Image and video hosting by TinyPic

this is tina
moja best frendica....=)
cura je slatka, dobra, pametna, luda
i odlichna frendica...xd
Image and video hosting by TinyPic

micak
mia...
slatka, dobra, luda, voli zezat ljude
dobra frendica
super curićka...=)
Image and video hosting by TinyPic

danka
ovo je danica
super cura, PAMETNA, luda, voli se zezat
njezina najveća strast je knjiga..xd
odlična tuka...xd
Image and video hosting by TinyPic

...to bi bilo to....budem još poslije stavljala sad mi se neda a i neam puno slika...
pozzz


wavewavemah


evo ja našla još par slikica a i neki su me napali pa ih moram stavit....hh....xd

inelicious....
malla ines
dobra cura, slatka, sexy, cool
sve naj....
a kajš...moram lagat inaće ču dobit batina....XP...xd
Image and video hosting by TinyPic

ovo su tri lude i lijepe cure(ines, karla, nikolina)
cure su super, kad dobijem posebno od svake sliku budem stavila....
Image and video hosting by TinyPic

malii judnić
ovo je luka
jedno jako drago dijete...xd
mali kuler, pametan, dobar, sposoban za neke stvari...hmh...hm...xd
odlichan frend....=)
Image and video hosting by TinyPic

kaichy...
karla...=)
lijepa, dobra, super frendica....hhh...
...sexy....xd
Image and video hosting by TinyPic

ojla pozz svima mah
evo da stavim kao i kaj sam rekla malo slika s novog....
spremni???=)
have fun,,,hmh

...za početak...
ovo je bus u kojem smo bili...
moram reć da smo jedini mi puštali muziku da svi čuju...
stavljali noge na druga sjeedala i uglavnom radili sranja...ups...
xd
Image and video hosting by TinyPic

karla
ovo je bilo negdje kad smo došli
...i smjestili se...=)
Image and video hosting by TinyPic

karla agen...
tu jede kroasan...
heh...xdxd
Image and video hosting by TinyPic

micakkk....
tu mia papa tj. jede...
baš je tu slatkaa...
baš neznam u kaj ja gledam...:S
xd
Image and video hosting by TinyPic
a ovdje ines papa...xd
Image and video hosting by TinyPic

..dankaaa...xd
ona i njeno poziranje...hh...
xd
Image and video hosting by TinyPic

..mia i petra...slatkice...xd
Image and video hosting by TinyPic

..opet karla...
al ovaj put na krevetu...
=)
Image and video hosting by TinyPic

mia i pepa again...=)
ova mi je slika predobra...
Image and video hosting by TinyPic

eto to je sve za sad....
fkt mi se neda više....
ko bi to sve...
aj uživajte i pozz svimamahmahwavewave

a evo opet malo slika da skratimo...
have fun...
prvo malo slika di mi gledamo negdje a petra nas slika

tu mia gleda negdje(ko će znat...xd)
Image and video hosting by TinyPic

tu pak danica i ja gledamo negdje...xd...bolesno...
Image and video hosting by TinyPic

...tu petra nije očigledno imala pametnijeg posla pa je slikala...
i tako uslika sebe i zrcalo...=)...ma zezam se ja...=)
Image and video hosting by TinyPic

isss...ova slika...iss...to mi je najlđa slika...ne zbog slike....
već zato kaj je ines u tom trenutku rekla:zatvaraj prozor...promajaaaa...tj. propuh...xd...xd.xd..iss
Image and video hosting by TinyPic

ovo je petra...neš radi s metlom...vrijedna cura...xd....xp
Image and video hosting by TinyPic

ovdje petra neš pokazuje i govori a ja ko konj gledam....xd
Image and video hosting by TinyPic

ajd ljudi bit će još slika al mi se fkt više NEDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11i ovo sam jedva...ajd pozz...ki$$



© ....kuicky....xd...





...iss kak je bilo dobro...a ja misla da ću se dosađivat cijeli dan...

ovako za početak bok svima...
ja misla da će mi danas bit cijeli dan dosadan al eto preživjeh....headbangmad
vijesti danazubo
prvo kad sam se probudila(10) onda se išla malo rolat....
razmišljala dal da danas učim il sutra...
al mi se nije dalo...pa eto...blablablabla
i onda sam cijelo vrijeme bila u kući i izludila...iss....
i tak malo na komp...blogovi, msn..i eto
i onda me zvala malla ines...i ja išla kod nje(2 sata sam...=()....hh
nećete vjerovat kaj se desilo...xd...xd
išle se mi pravit kao da znamo radit kolače...i stavile me prvo neki ispekle...i ajmo još jedan...ajmo...
i stavimo mi kolač(2.) da se peče i odemo u drugu sobu na msn....iss..da ste vi vidli kaj smo sve stavljali u kolač...sastojke..iss....xd
no di sam stala...mi u drugoj sbi i dođem ja ine:ines neš smrdi ko da gori...a dođe pametna ines:ma ne, to normalno..
i dođem ja ajmo provjerit kolač(nakon 10 min) i ajmo i ines uđe a cijela soba puna dima..iss...mi počele zračit...gušile se...iss...otvarale prozore...sve živo...
da bi na kraju to sve bacile u smeće koje vam je tam pokrajparkića....ak znate...:p...ak je neko gladan...još su vrući nadam se....iss...užas...
i onda smo to usput sve fotkale i zabavljale se...i eto...
ines bila s tatom u šopingu al on se nakon što ga je malla ines ispraznila(pareee) vratio u bih...
i etoo...
i da u petak smo biile vani na rolama...treala ja ić s miom al...hmhm...
i onda su petra i mia bile šokirane kad su nas vidle pred matejovom zgradom...haha....xd
i eto oni su danas u kinu i neslužbeno javljam da su se mia i matej barili...
to bi bilo to ugodan nastavak večeri....
reklame...
aj pozz swima...
i da želim punooo komova molim vassss....
ki$$wavemahwavemah



*01.03.2008., 19:51*

| Komentari (20) | Da*Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.