<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

četvrtak, 03.01.2008.

SRETNA NOVA GODINA LJUDOVI

EVO I TAK... NEZNAM KAJ DA NAPISEM TAK DA CU SAM STAVIT NEKE PJESME hihihihhi

KELIS-CAUGHT OUT THERE (i hate u so much right now)


LAFEE-WER BIN ICH ( S PRIJEVODOM!!) jupi daj pliz poslusaj pre pre lijepa pjesma


TLC- NO SCRUBS ( no, i don't want ure number, no i don't wanna give u mine and no.... )



Evo nova godina je bila bash super, makar svi znaju al dobro--- bila je kod petre doma... sve je to brzo proslo i tak :::::
nemam VISE NIS ZA REC AL kk nes cu onda nasrat...
blja
blja
blja



........



love


I HTJELA SAM REC DA SAM OVIH DANA JAKO ZICANA ZATO KAJ ME NEKI RETARDIRANI DEBILNI LJUDI IZBACE IZ TAKTA, AL ODLUCILA SAM BIT HLADNOKRVNA KUJA TAK DA NECU DOPUSTIT DA ME TO DIRA, I NECU SE S NIKIM SVADAT.... i nek mi opet ova kuja ostavi onakav komentar: majke mi prebit cu je... jumbo odi u 5 picki materina i jebi se i pokopaj se..

fuck


NEKI TRENUTCI KOJIH CU SE SJECAT U 2007.
- avenue mall ( mislim da cu se to sjecat do kraja zivota, koja smo sva sranja radili...;))

-rodendan od ineske u aquariusu (kad je doso nered)

-kad smo kupili lauri ribu za rodkas

-kad je prvi put u godini pao snijeg (ocaj)

-sreca kad sam trebala otic na tenerife, al ko i sve prije tog, to je palo u vodu

-rodendan od shatzi (biljo je super, ja volim njezinu kucu i to brdo, hihihi kiddin')

-bilo je puuno svada, al to nije bilo nis lijepo tak da necu o tom pisat.. uglavnom vazno je to PROSLO.

-sjecat cu se kak sam upoznala Doru i Barb, i Neru (i sad smo si frendice)
hihihihi

-najdosadnijeg filma u mom zivotu-eragon, jedino je bilo dobro to kaj sam tam srela 2 cure koje znam sam kaj sam zaboravila kak se zovu

-sjecat cu se svih propalih zelja i ljubavi... heheh njecu to komentirat

-sjecat cu se terenske na bracu, i svih Emminih provala (jaje oko, i vidi patka(golub)) shes funny bitch;)

-mog rodendana kad su neki ljudovi zalili kroz prozor neku babu pa je ona dosla zvonit

-kad sam s nanom isla na shalatu pa smo srele jednog debilosa Svena...

-kad je nana s župom maznula kuvu iz pet centra (bila je trudna), i kak ju je sakrivala od staraca

-kad je kuva krepala (RIP)

- i kad mi se posrala u ruku

-kad sam kupila novi tv (plazma)

-kad smo Njanja i ja krivo sastavile bor- ljolj

-zadnji dan 6. raz. kad smo se poljevali i gadali jajima i brasnom

-kad su osmasi otisli (smrc, smrc)

-za novu godinu je prva pjesma na mtv bila: "girls just wanna have fun"-ziva istina

-kad je laura (šatro slucajno) pogodila profu iz tjelesnog s loptom u bulju kad je radila gornji &+ ;) GO GIRL!

-kad smo igrali odbojku protiv Lore..

-kad su me NEKI (HMHMHM...) ljudi zarazili sa cajkama

-neceg sa prijelaza 31.12/1.1 (huh,heh,žnj)

-kad smo Njanja i ja radile mutu... na neciji prozor.. i kad smo zaljevale neciji ves s sredstvom za wc, i kad smo gadale neciju kuhinju sa pokemon sranjima

-kad je renata rekla nes u vezi mene i tina pa kad sam ju zveknula, nakraju mi je bilo zao zato kaj joj je to bilo crveno 5 min nakon, don't mess with me

-kad sam gledala dokumentarac na vh1 o lisi iz tlc koju su zvali "left eye" i o njezinoj smrti koja je, mogu rec, malo promijenila neke moje stavove i razmisljanja


MISLIM DA JE OVO DOSTA , ZATO JER SAM SAMA SEBI VEC DOSADNA, I SAM CU REC JOS JEDNU STVAR...
IVANA FALIS MI... VRATI SE KUJO
LIM 4EVER
NJANJA Ž KUVA ŽNJ AHEM 4NES

BOOOK

03.01.2008. u 16:31 • :47Talk to the...ummm hmmm what?!Hmm Hmm#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.






Loves !

Credits

Do not remove credits !
Designer: Twisty ! :D && Photo hosting: photobucket !


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni... bljahm bljahm žnj...

VIDEO O MOJIM FRENDOVIMA LOVE YA'LL!!!



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

yo soy guacha
Ime:ma nije bitno recimooo hmm Melany
Prezime: ....neznam....lud
Nadimak:Kuharica,Kuha,Kuva,Mia,Seka,Mijica(lol!!),Kuks(zezam se), anamarija?
Došla:27.10.1994
Ošla: Još sam tu
Hobi:Odbojka,espanol,manekeni(lmao),crtanje(tanay),hip hop, zderanje,latinski i grcki hmm da jaki hobi ljenčarenje...
Volim:BILLA & TOMA KAULITZA, 70-te i modu tadasnju, Se družit,muziku,plesat,svađat se s bahatim malim petašicama(sad šestašicama),slusat muziku, radit most(onaj "stoječki"),kuhat(lol),biti zalj., volim sve svoje prijatelje!!!, anđele, jednog dečka... a jebi ga kaj sad ... da bar lol
Naj boja:Crvena pa crna
Najdraži broj: 27
Naj cvijet: suncokret, i tamno crvena ruža
Najdraže pjesme: 1. shakira-ojos asi 2. corinne bailey rae- like a star 3. m.i.a.-bucky done gun, 4. amy winehouse-valerie i b boy baby, 5. robyn-with every heartbeat, 6. avril-don't tell me, 7. rihanna-cry, 8. tila tequila- i love you, 9.ciara-promise, 10. anthony hamilton-dear life, 11. kate nash-pumpin soup, 12. gwen stefani-cool 13.lafee-warum, 14. th- totgeliebt, 15. evanescence-going under 16. within temptation-angels 17. justin timberlake- summer love set the mood itd.
Nevolim(mrzim): neke pedere ma ustvari gay je ok! KAD MI NETKO LAŽE!!!!!!!!!, I SOČEVE!!!!!!!! (smeće od covjeka) školu,učit,pospremat,rozu boju,umišljene,odvratne,glupe ljude(posebno pinky death) najviše se ne volim svađat sa frendicama, ucit :pogotovo BIOLOGIJU!!! i GRČKI!!!!!...
Slušam:TOKIO HOTEL,Shakiru, Beyonce,Avril,Evanescence, t.A.T.u, Rihannu,LP, Gwen Gtefani, Amy Winewhouse, m.i.a-u , robyn, kate nash, ciaru, justina, itd
Za sebe kazem da sam:iskrena, otvorena, spaljena, domaća, jednostavna, mutava, ludaaa, i zivcana ponekad
Ne slušam:Vesnu,Starog,Dereka,US5...itd.
Naj izreka: sve se može kad se hoće, i pravila su tu da bi se kršila!!!
Naj frendovi: njanja, šekica,..., Shatzi!,Hanna,bekka, Iris,Anamari,Tina,mojo jojo,Ineska,Iva,Laurissima,GMAZ...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

VISIT US!!!


odite na ovu stranicu i potpisite peticiju da th dode u hrvatsku: http://tokiohotelcro.page.tl/Petition.htm#comment

i


=]



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

alone

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

alone


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

OVO JE NAPISAO KOLUMBIJSKI NOVINAR I KNJIZEVNIK GABRIEL GARCIA MARQUEZ, I ZOVE SE 13 ZIVOTNIH FRAZA
1. Volim te ne zbog toga što si ti, već zbog toga sto sam ja kad sam pored tebe.

2. Ni jedna osoba ne zaslužuje tvoje suze, a ona koja ih zaslužuje neće te nikada rasplakati.

3. Samo zato što te netko ne voli onako kako bi ti to volio, ne znači da nisi voljen cijelim njegovim bićem.

4. Pravi prijatelj je ona osoba koja te drži za ruku i dodiruje tvoje srce.

FRIENDS 4EVER and ever lol
Photobucket


5. Najgori način da ti netko nedostaje jest da sjediš pored njega i znaš da ga nikada nećeš imati.

6. Nikada se ne prestaj smijati, čak ni kada si tužan. Netko će se možda zaljubiti baš u tvoj osmijeh.

7. Možeš biti samo osoba na ovom svijetu, ali za nekoga ti si cijeli svijet.

8. Nemoj provoditi vrijeme s nekim kome nije stalo provoditi ga s tobom.

9. Možda Bog želi da upoznaš mnogo pogrešnih osoba prije nego što upoznaš pravu i na tome ćeš mu, kad se to bude dogodilo, biti zahvalan.

10. Ne plači zato što je završilo. Smij se zato što se dogodilo!

11. Uvijek će biti ljudi koji će te povrijediti. Nastavi vjerovati, samo budi oprezniji.

12. Postani bolja osoba i budi siguran da znaš tko si prije nego što sretneš nekog novog, a nadaj se da ta osoba zna tko si.

13. Ne opiri se toliko. Najbolje stvari događaju se onda kada ih ne očekuješ

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ljinkovi



Njanja-Sakuja-Twisty
Peja-Shadow-Insanity
Šeka







adopt your own virtual pet!



Photobucket


CHASE