<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

nedjelja, 09.12.2007.

Danas je bio emmin rođkas

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Neznam od kud da pocnem... Mislim sve u svemu bilo je prejebeno, i nezaboravno.Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Emma je slikala neke retardirane slike, i rekla da ce stavit na blog, tak da bas me zanima bu li to napravila. Bila sam malo "tuzna" i osjecala sam se razocarano i tak... ali se nadam da joj nisam zbog toga upropastila cijeli dan. Trudila sam se da na to zaboravim ali nisam mogla. kaj da kazem: necu napisat o cem se radi zato jer me to previse boli, mislim, osjecam se kao da gubim neke ljude i osjecam se like SHIT!
Emma uvijek pozitivno djeluje na mene, uvijek me uspije razveseliti, tak da sam se barem na rođendanu uspjela malo nesto neznam opustit ili kaj vec.Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Svasta smo radile: gledale kletvu 2, kopale po njezinom ormaru, pjevale, slikale se, oblacile ko ciganke, žderale,trachale, prichale, sminkale se, setale se, pjevale smo na brijegu neke tam narodnjake i mastale o tome da jednog dana upoznamo toma kaulitza, i jedna porukama ovim kujama kaj nisu dosle: SUCKERS!!!!!! (Kigim i laola.. kiddin' ilu2 funny bitches!).
Neznam kaj da vise napisem u vezi rodkasa-odlican je bio!!!
Jedino me smeta kaj cu sutra morat ucit ko pizda,al nema veze.
E da i jos nesto.... svi ce se sad jako neznam kaj, valjda zacudit.......
HERE IT GOES: KUPILA SAM SI STARKE........... da dobro ste culi starke, mislim to ne znaci da sam odustala od pumica i sveg tog ali evo...
I've passed on "THE" side. hehe totalno sam popizd'la. kaj ces... jednom glup-uvijek glup.

KAD SMO VEC KOD TOGA... napravila sam jednu pjesmu koju sam radila u 3 ujutro pa bas me zanima kaj vi svi, chovechanstvo & gradjanstvo mislite o tom........
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
COME BACK
And i wait for the postman to give me a letter
You're last letter with explanation
Why'd u go?
Do u know that i miss u so
This moment lasts 4ever
Since u've been gone
But u won't tell me why'd u go?
Do u want me to die cause of yo
My heart will just stop beathin'
Cause u don't love me__OH__
Behind these fake smile
Tell me the truth
Be honest 4 a wile
Why'd u go?
Do u hate me so..
Did u regret the day u met me
Or just want me to be gone
I wanna feel like u love me__REAL__
Then my heart will be heald from all that pain u put me trought
Just wish that u could see all those tears i cried 4 u
But still u won't love me 2
In that special way that I love u
Where'd u go!
I want to find u
But i's too much sun in here
Maybe i'm just blinded by the light
And last thing I wanna let u know
You're not alone
U can always talk to you'r EGO
So now u can be__GONE__

bYE bYE BITCH


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nadam se da vam se svidala ova pjesmica: radila sam ju 2 sata, i meni super zvuci.

09.12.2007. u 00:12 • :23Talk to the...ummm hmmm what?!Hmm Hmm#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.






Loves !

Credits

Do not remove credits !
Designer: Twisty ! :D && Photo hosting: photobucket !


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni... bljahm bljahm žnj...

VIDEO O MOJIM FRENDOVIMA LOVE YA'LL!!!



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

yo soy guacha
Ime:ma nije bitno recimooo hmm Melany
Prezime: ....neznam....lud
Nadimak:Kuharica,Kuha,Kuva,Mia,Seka,Mijica(lol!!),Kuks(zezam se), anamarija?
Došla:27.10.1994
Ošla: Još sam tu
Hobi:Odbojka,espanol,manekeni(lmao),crtanje(tanay),hip hop, zderanje,latinski i grcki hmm da jaki hobi ljenčarenje...
Volim:BILLA & TOMA KAULITZA, 70-te i modu tadasnju, Se družit,muziku,plesat,svađat se s bahatim malim petašicama(sad šestašicama),slusat muziku, radit most(onaj "stoječki"),kuhat(lol),biti zalj., volim sve svoje prijatelje!!!, anđele, jednog dečka... a jebi ga kaj sad ... da bar lol
Naj boja:Crvena pa crna
Najdraži broj: 27
Naj cvijet: suncokret, i tamno crvena ruža
Najdraže pjesme: 1. shakira-ojos asi 2. corinne bailey rae- like a star 3. m.i.a.-bucky done gun, 4. amy winehouse-valerie i b boy baby, 5. robyn-with every heartbeat, 6. avril-don't tell me, 7. rihanna-cry, 8. tila tequila- i love you, 9.ciara-promise, 10. anthony hamilton-dear life, 11. kate nash-pumpin soup, 12. gwen stefani-cool 13.lafee-warum, 14. th- totgeliebt, 15. evanescence-going under 16. within temptation-angels 17. justin timberlake- summer love set the mood itd.
Nevolim(mrzim): neke pedere ma ustvari gay je ok! KAD MI NETKO LAŽE!!!!!!!!!, I SOČEVE!!!!!!!! (smeće od covjeka) školu,učit,pospremat,rozu boju,umišljene,odvratne,glupe ljude(posebno pinky death) najviše se ne volim svađat sa frendicama, ucit :pogotovo BIOLOGIJU!!! i GRČKI!!!!!...
Slušam:TOKIO HOTEL,Shakiru, Beyonce,Avril,Evanescence, t.A.T.u, Rihannu,LP, Gwen Gtefani, Amy Winewhouse, m.i.a-u , robyn, kate nash, ciaru, justina, itd
Za sebe kazem da sam:iskrena, otvorena, spaljena, domaća, jednostavna, mutava, ludaaa, i zivcana ponekad
Ne slušam:Vesnu,Starog,Dereka,US5...itd.
Naj izreka: sve se može kad se hoće, i pravila su tu da bi se kršila!!!
Naj frendovi: njanja, šekica,..., Shatzi!,Hanna,bekka, Iris,Anamari,Tina,mojo jojo,Ineska,Iva,Laurissima,GMAZ...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

VISIT US!!!


odite na ovu stranicu i potpisite peticiju da th dode u hrvatsku: http://tokiohotelcro.page.tl/Petition.htm#comment

i


=]



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

alone

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

alone


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

OVO JE NAPISAO KOLUMBIJSKI NOVINAR I KNJIZEVNIK GABRIEL GARCIA MARQUEZ, I ZOVE SE 13 ZIVOTNIH FRAZA
1. Volim te ne zbog toga što si ti, već zbog toga sto sam ja kad sam pored tebe.

2. Ni jedna osoba ne zaslužuje tvoje suze, a ona koja ih zaslužuje neće te nikada rasplakati.

3. Samo zato što te netko ne voli onako kako bi ti to volio, ne znači da nisi voljen cijelim njegovim bićem.

4. Pravi prijatelj je ona osoba koja te drži za ruku i dodiruje tvoje srce.

FRIENDS 4EVER and ever lol
Photobucket


5. Najgori način da ti netko nedostaje jest da sjediš pored njega i znaš da ga nikada nećeš imati.

6. Nikada se ne prestaj smijati, čak ni kada si tužan. Netko će se možda zaljubiti baš u tvoj osmijeh.

7. Možeš biti samo osoba na ovom svijetu, ali za nekoga ti si cijeli svijet.

8. Nemoj provoditi vrijeme s nekim kome nije stalo provoditi ga s tobom.

9. Možda Bog želi da upoznaš mnogo pogrešnih osoba prije nego što upoznaš pravu i na tome ćeš mu, kad se to bude dogodilo, biti zahvalan.

10. Ne plači zato što je završilo. Smij se zato što se dogodilo!

11. Uvijek će biti ljudi koji će te povrijediti. Nastavi vjerovati, samo budi oprezniji.

12. Postani bolja osoba i budi siguran da znaš tko si prije nego što sretneš nekog novog, a nadaj se da ta osoba zna tko si.

13. Ne opiri se toliko. Najbolje stvari događaju se onda kada ih ne očekuješ

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ljinkovi



Njanja-Sakuja-Twisty
Peja-Shadow-Insanity
Šeka







adopt your own virtual pet!



Photobucket


CHASE