<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

ponedjeljak, 29.10.2007.

TEST KOIJ OTKRIVA PRAVU LJUBAV I PRIJATELJSTVO

EVO OVO JE DOSTA ZANIMLJIVO SAMO KAJ NESMIJETE GLEDATI RIJESENJA PRIJE!!!!!



1. Napiši ime jedne osobe suprotnog spola.

2. Koja ti se boja najviše sviđa: CRVENA, CRNA, PLAVA, ZELENA ili ZUTA?

3. Kojim slovom počinje tvoje ime?

4. Tvoj mjesec rođenja?

5. Koju boju više voliš - crnu ili bijelu?

6. Napiši ime jedne osobe istog spola.

7. Tvoj omiljeni broj?

8. Voliš li više jezero ili ocean?

Napiši odgovore, a zatim pogledaj rješenja!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Jesi?

Pogledaj!

1. Potpuno si zaljubljen/na u tu osobu.

2. Ako si izabrao/la:


a) crvenu: oprezan/na si, no život ti je ispunjen ljubavlju
b) crnu: konzervativan/na si i agresivan/na
c) zelenu: duša ti je smirena
d) plavu: spontan/na si i imaš sreće u ljubavi
e) žutu: vesela si osoba koja uvijek ima dobar savjet za druge

3. Ako tvoje ime počinje slovom:

a) A – K: puno ulažeš u prijateljstva
b) L – R: pokušavaš živjeti punim plućima, a ljubavni život ti cvjeta
c) S – Ž: voliš pomagati drugima, a tvoj ljubavni život je jako dobar

4. Ako si rođen/na:

a) siječanj – ožujak: ova godina bit će vrlo dobra za tebe, a zaljubit ćeš se u jednu posve osobitu i od tebe pomalo različitu osobu
b) travanj – lipanj: imat ćeš snažnu ljubavnu vezu koja će dugo trajati
c) srpanj – rujan: imat ćeš odličnu godinu s puno novih doživljaja
d) listopad – prosinac: tvoj ljubavni život neće biti dobar, ali s vremenom ćeš naći srodnu dušu

5. Ako si izabrao/la: a) crnu: tvoj će život skrenuti sa standardne putanje, ali će ti ta promjena odgovarati i usrećiti te
b) bijelu: jedna će osoba biti spremna učiniti sve za tebe, ali vaš odnos se možda neće realizirati

6. Ta osoba je tvoj najbolji prijatelj.

7. Toliko ćeš imati bliskih prijatelja u životu.

8. Ako si izabrao/la
a) jezero: lojalan/na si svojim prijateljima i ljubavi, ali i rezerviran/na
b) ocean: spontan/na si i voliš udovoljiti ljudima





Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

29.10.2007. u 15:10 • :28Talk to the...ummm hmmm what?!Hmm Hmm#

nedjelja, 28.10.2007.

SUMLJIVE RIJEČI KOJE KORISTE CURE...

DOBRO -Ovo je riječ koju cure koriste kada žele završiti svađu u kojoj su one u pravu i traže da zašutite.

PET MINUTA! - Ako se oblači, ovo znači pola sata. Pet minuta znači pet minuta samo onda kad gledaš utakmicu i toliko ti još daje slobodnog vremena prije nego joj pomogneš u pranju suđa.
NIŠTA, NIŠTA... - Ovo je zatišje pred buru. Ovo obično znači 'nešto' i trebali biste biti oprezni. Svađe koje započnu ovom frazom obično završavaju s 'Dobro’.

SAMO PROBAJ! - Ovo je izazov, a ne dozvola. Nemoj probati.

GLASAN UZDAH - Ovo nije riječ, već neverbalna izjava koju dečki često krivo razumiju. Glasan uzdah obično znači da ona misli da si glup i pita se zašto uopće troši vrijeme na tebe i raspravlja se oko 'Ništa, ništa…'

U REDU JE - Ovo je jedna od najopasnijih ženskih izjava. 'U redu je' znači da ona već razmišlja o tome kako da te kazni za tvoju pogrešku.

HVALA - Cura ti zahvaljuje. Nemoj se uopće pitati zašto, nego samo reci: 'Nema na čemu.'

SVEJEDNO - Ženski način da ti kaže 'jebi se!'

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

28.10.2007. u 22:55 • :4Talk to the...ummm hmmm what?!Hmm Hmm#

I TAK... SORRYTE KAJ SAM JUCER BILA NADRKANA...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Je li vegetarijanstvo rizično za djecu, koja se razvijaju i rastu?


Kod beba, djece i adolescenata uvijek postoji opasnost od nedovoljnog unosa nutrijenata (bjelančevina, minerala, vitamina) i energije (ugljikohidrata i masti) zbog velikih potreba dječjeg organizma za rastom i kretanjem.

Ipak, mnogi stručnjaci s područja medicine, nutricionizma i dijetetike smatraju da je vegetarijanska prehrana zdravstveno prihvatljiva i može osigurati sve potrebne nutrijente i preventivno djelovati na neke bolesti, ali samo ako su roditelji educirani (znaju uočiti i izbjeći deficite pojedinih nutrijenata) i imaju dovoljno vremena za pravilno planiranje, nabavku i priređivanje hrane te dovoljno sredstava da osiguraju raznolikost namirnica u prehrani.
I kaj vi mislite o tom?
Dal vam je fina soja?-meni je ok.

28.10.2007. u 11:01 • :23Talk to the...ummm hmmm what?!Hmm Hmm#

subota, 27.10.2007.

SRETAN KURAC MENI!!!!!!!

Prvo sam da kazem sretan rodendan ivani!!! I to kaj sam u kurcu nema veze s njom. A sad ak nekog zanima (yeah,right) zakaj sam ja u kurcu nek procita.... Evo prvo me moja debilna stara i retardirana sestra odvedu u city (mislim city center 1). I ja sam im rekla da necu zato kaj mi se neda i zato kaj nis nezelim. I naravno one su "pobjedile". I dodemo mi tam... nema nis nis nis... i onda nadem nes! i kujama se nesvida... i dobro.. idemo dalje i opet nadem nes i nesvida im se... ajd dobro ajmo dalje, i nadem super traperice i neee!!!! "MIA ODVRATNO TI STOJE!" Ma jebem vam mater vi ste sve uzasne i odvratne! I kaj su me onda uopce tam odvukle da mi kurac kupe. A zaboravila sam rec da to cijelo vrijeme mi je bilo muka i povracalo mi se, ali boli njih to makar sam im to rekla 5 miljon puta! I svi su me zaboravili i to kaj me se sjetilo rolleyes 2-3 ljudi cestitat moj jebeni 13. rodendan, to me bas nemre utjesit! I ljepo sad cu se sjecat 13. kurca a ne rodendana!
Opet se osjecam onak "da se zelim pretvorit u crnu tocku", ali sad nema nikoga ni petre da mi dode i djelomicno me utjesi s tim da mi kaze "ma ti nisi glupa,retardirana, nemoj se tako osjecat, ja te volim" i da barem na tren zaboravim na tu "tocku" puknucu. Imam tolko koga za napavit, ali jednostavno nemogu se pokrenut, osjecam se da sve prolazi i da ja samo stojim i gledam stvari i ljude kako nestaju... Danas sam bas htjela ic u saloon,ali jebiga nisam, nisam nis napravila kaj sam htjela i tako se glupo osjecam. I najbolje mi je kad me neko pita "si dobro?", "se ljutis na mene?" ili "kaj ti je
?" ----- Pa u pizdu strininu kaj ne vidis da nisam dobro! kaj si corav! Ne ne ljutim se! I nikaj mi nije! I najrade bi ga onda sterala u prekrasni kurac. I to kaj ljudi misle da mi je ok, ali nepoznaju me dovoljno da mogu skuzit da se pretvaram ili jednostavno ponekad malo zaboravim na to. Tkz. FAKE SMILE zubo,lazebang...
I jos kaj nema normalnog decka na SVIJETU! To me jako ljuti i nemrem prestat mislit na to! Tak su svi zajebani. Osjecam se tako #*sama*#.

I SAD EVO VAM PAR STVARI, MISLIM JEDNA SLIKICA NADAM SE DA SAM NAUCILA KAK SE TO ZAKELJI NA BLOG, I PAR SPOTOVA...
nadam se da ste vi OK!






t.A.T.u- LOVES ME NOT(nisu napravile spot za tu pjesmu pa sam stavila ovo kaj god)


EVANESCENCE- GOING UNDER


EVANESCENCE- EVERYBODYS FOOL-e pa ovo morate pogledat zato kaj je spot za 5, i to mi je najdrazi


OVA PJESMA SE ZOVE THE BIRTHDAY MASSACRE (od blue-a) I EVO MENI U CAST!bang


GROOVE COVERAGE-POISON-i wanna love u but i better not touch
i wanna hold u but my senses are tellin me to stop
i wanna kiss u but are want it to much
i wanna tease u but ure lips are better than poison



CIARA-GET UP-nek me nesto pokrene... jedino sto me veseli je, kak bi shatzi rekla,

mjuzika...


EVE FEAT. AMERIE-ONE THING- evo this is one thing u, me, or he did...



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket









27.10.2007. u 19:07 • :5Talk to the...ummm hmmm what?!Hmm Hmm#

utorak, 16.10.2007.

ya shosla s uma!!!!!!!

PRICAJU LI CURE VISE NEGO DECKI?

S obzirom na razlike u mozgu i način razmišljanja, ženske osobe više od muških analiziraju sve stvari i probleme i vole pričati o svojim osjećajima. Na primjer, na pitanje, kako si proveo dan, dečko će najvjerojatnije odgovoriti s 'dobro', a cura će započeti prepričavati gdje je sve bila i što je sve radila te s kim je sve pričala.

U prosjeku, ženska osoba na dan izgovori oko 7.000 riječi, dok muška osoba izgovori dnevno samo 2.000 riječi. Prema tome...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

16.10.2007. u 20:26 • :34Talk to the...ummm hmmm what?!Hmm Hmm#

ponedjeljak, 08.10.2007.

nesto sam zaboravila...

Ovako: nisam u depri, nego se cudno osjecam, u smislu da osjecam da me andeo cuva cijelo vrijeme i osjecam se slobodno... neznam dal me kuzite...

ko je ninsa?

Nemrem vam ici na blogove zato jer mi nesto steka, jedino kad mi ivana dode ovdije sa laptopom. sorryte!

Imam neke spotove na kraju bloga pa odite vidit

hvala kaj me komentirate





08.10.2007. u 14:52 • :25Talk to the...ummm hmmm what?!Hmm Hmm#

Molitva za 27.10

yes

Ljudi koji vjeruju u andele i zele im se moliti za ljubav,mir...., mogu to napraviti tako da STISNU OVDJE.Tu cete naci posebne molitve ovisno o danu rodenja. Za ljude koji su rodeni 27.10. postoji molitva angelu VEULIAH-u, andelu vrline, za petru, tj. 31.11 je Andeo daniel, koji je andeo knezevine.Osim toga tamo mozete procitati price ljudi kojima su se andeli "ukazali", i vidjeti sve sto vas zanima. Osim po danu rodenja mozete vidjeti koji je vas angeo cuvar po vasem horoskopu. I evo za skorpiona:


ŠKORPION, lat. SCORPIO
24. listopada- 22. studenoga


Element - Voda
Planeta vladar - Pluton, Mars
Anđeo vladar - Barbiel
Boja - tamnocrvena, crna
Dan u tjednu - utorak
Moto - Ja želim
Intelekt - koncentriran, magnetičan, dramatičan, svugdje traži način probijanja, oštar razum, intuitivno razmišljanje
Temperament - izvana flegmatik a iznutra kolerik, subjektivan, sutljiv ali zestok u debati, odmah plane,subjektivan, sa snagom samokontrole, sam sebe kažnjava
Osjećaji - duboki, strasti jake, dramaticnu sudbinu moze mirno nositi, uvijek želi uzbuđenja, a u opasnosti hladan i sabran
Ljubav - snažna erotska priroda, strastvena i ljubomorna, osvaja svojim magnetizmom ali mu je teško udovoljiti. Osjećaje lomi radikalno. Harmonični su Ribe, Rak, Bik, a disharmonični Vodenjak i Lav.
Zanimanje - kirurg, istraživač, psiholog, vojnik, kriminalac, ginekolog, pogrebnik, mesar, misionar, kemičar...
Pozitivne psihološke osobine - ogromna unutrašnja energija, strastvenost, tajanstvenost, magnetičnost, duboko unutrašnje proživljavanje, vjernost i odanost, hladnokrvnost u opasnosti, ponos, dostojanstvo, odlučnost.
Negativne psihološke osobine - tvrdoglavost, osvetoljubivost, destrutivost, okrutnost, ljubomora, sve mjeri prema sebi, sarkazam, ironija, samovolja, naglost, bezosjećajnost, brutalnost
Voli - uzbuđenja, promjene, opasnost, tajne, divljenje drugih
Mrzi - konvencije, učmalost (stisnutost)
Viši tip - jaka unutarnja disciplina i samosavlađivanje, hladno dostojanstvo, nemoguće je obeshrabriti ga, izdržljiv u naporima i bolesti, zbog njegove karizme, drugi ga bespogovorno slijede
Niži tip - Ljubomoran, ruši sam sebe, osvetoljubiv, lukav, prepreden, netrpeljiv, pušta da se sve odvije svojim tokom a u bezizlaznoj situaciji ubija sam sebe.


Meni je osobno ovo jako zanimljivo, a zanima me ,naravno, sto i vi mislite, pa prema tome molim vas ostavite mi puno komentara da znam dali da nastavim pisati o tome ili ne.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


08.10.2007. u 12:42 • :0Talk to the...ummm hmmm what?!Hmm Hmm#

nedjelja, 07.10.2007.

UMIRANJE IZNUTRA

Najgori mogući osjećaj na svijetu...
Sve imas osim ljubavi, to je kao da nemas nista...
Pitas se- "pa dobro gdje je ta ljubav?!" "gdje da ju nadem?"
I konstantno pitanje "zašto?!", "zašto ja?!" ,
Neko je zarobio tvoja krila i nemožeš se pomaknuti.
Stojiš bespomoćno moleći da se nešto promijeni.
"molim te!" "molim te!" "MOLIM TE!!!",
Ali nitko te ne čuje.
Kroz tvoje blijedo lice ide vodopad blistavih suza,
U tom trenutku tvoj anđeo dođe,
kaže: "nemoj plakati, vani sunce sja, i vani su ljudi koji te vole! Ne napuštaj ih!"
Odgovoriš-"zašto?", ništa ti nije jasno, "što se događa, tko si ti?"
U tajanstvenoj tišini on odleti, bez pozdrava.
Ti pogledaš njegovu bijelu sjajnu "prašinu" i osjećaš nekakvu toplinu,
okreneš se i nema nikoga.

Koliko god si usamljen nikad nisi sam.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

07.10.2007. u 15:40 • :18Talk to the...ummm hmmm what?!Hmm Hmm#

petak, 05.10.2007.

Neke stvari koje niste znali o meni, a bit ce vam nadam se zanimljive

-vjerovali ili ne,rodila sam se sa samo sa 1.360 grama (nana je imala 2200-lol), i neki su doktori tvrdili da necu bas biti nomalna, tj. da cu zaostajati za drugom djecom, psihicki, i fizicki. No evo mene ziva i zdrava - -kad sam imala 4 god. ocajnicki sam sam htjela postati balerina.Neznam zasto. -Nikad nisam zivjela u kuci, i sad mi je to jedna od najvecih zelja -mislim da su moje najvece mane to sto sam povrsna,paranoicna,nestrpljiva,nervozna,lijena..., a vrline otvorena,dobrocudna,nesebicna,normalna,i iskrena. -Moja naj izreka je- sve se moze kad se hoce. -Kad sam imala (cca) 3 god., moja je sestra imala tad 16 god.
Tad je bila darkerica. Niko si ju nemre takvu zamislit, ali istina je! U toj glupoj fazi, koja ju je drzala godinu dana, *maltretirala* me,govorila da sam posvojena,strasila me s bukacem, itd. To joj je valjda bilo simpa. No nemrem si ju vise takvu zamislit. -Inace baukac je bila slika marilina maysona, koju je ivana na ormar i govorila da ce me on pojesti(ili ubit,nesjecam se), ako joj kopam po ormraru, i naravno povjerovala sam joj.(lol) -Prije sam se *bojala* ormara, a sad kad sam u komi odem u svoj ormar i slusam muziku s mobitela. -Zelim se poblajhat u crno, al mi vesna neda.
-Najdrazi filmovi su mi horori.
-Vjerujem u andele, duhove,yogu i takve stvari
-Vodim puno vremena razmisljajuci o tome kako bi bilo da umrem, kome bi falila, ko bi mi dosao na sprovod...
-Najdraze cvijece mi je:Tamno crvena ruza, i suncokret (zato jer se on okrece prema suncu,sto predstavlja pozitivnost- always look on the light side of life!)
-Najdrazi broj mi je 27.
-Zelim se upisati u primjenjenu umjetnosti postati dizajner ambijenta.

Nadam se da vam nije bilo jako dosadno,i ako vam je post jadan ispricavam se.

05.10.2007. u 23:48 • :9Talk to the...ummm hmmm what?!Hmm Hmm#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.






Loves !

Credits

Do not remove credits !
Designer: Twisty ! :D && Photo hosting: photobucket !


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni... bljahm bljahm žnj...

VIDEO O MOJIM FRENDOVIMA LOVE YA'LL!!!



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

yo soy guacha
Ime:ma nije bitno recimooo hmm Melany
Prezime: ....neznam....lud
Nadimak:Kuharica,Kuha,Kuva,Mia,Seka,Mijica(lol!!),Kuks(zezam se), anamarija?
Došla:27.10.1994
Ošla: Još sam tu
Hobi:Odbojka,espanol,manekeni(lmao),crtanje(tanay),hip hop, zderanje,latinski i grcki hmm da jaki hobi ljenčarenje...
Volim:BILLA & TOMA KAULITZA, 70-te i modu tadasnju, Se družit,muziku,plesat,svađat se s bahatim malim petašicama(sad šestašicama),slusat muziku, radit most(onaj "stoječki"),kuhat(lol),biti zalj., volim sve svoje prijatelje!!!, anđele, jednog dečka... a jebi ga kaj sad ... da bar lol
Naj boja:Crvena pa crna
Najdraži broj: 27
Naj cvijet: suncokret, i tamno crvena ruža
Najdraže pjesme: 1. shakira-ojos asi 2. corinne bailey rae- like a star 3. m.i.a.-bucky done gun, 4. amy winehouse-valerie i b boy baby, 5. robyn-with every heartbeat, 6. avril-don't tell me, 7. rihanna-cry, 8. tila tequila- i love you, 9.ciara-promise, 10. anthony hamilton-dear life, 11. kate nash-pumpin soup, 12. gwen stefani-cool 13.lafee-warum, 14. th- totgeliebt, 15. evanescence-going under 16. within temptation-angels 17. justin timberlake- summer love set the mood itd.
Nevolim(mrzim): neke pedere ma ustvari gay je ok! KAD MI NETKO LAŽE!!!!!!!!!, I SOČEVE!!!!!!!! (smeće od covjeka) školu,učit,pospremat,rozu boju,umišljene,odvratne,glupe ljude(posebno pinky death) najviše se ne volim svađat sa frendicama, ucit :pogotovo BIOLOGIJU!!! i GRČKI!!!!!...
Slušam:TOKIO HOTEL,Shakiru, Beyonce,Avril,Evanescence, t.A.T.u, Rihannu,LP, Gwen Gtefani, Amy Winewhouse, m.i.a-u , robyn, kate nash, ciaru, justina, itd
Za sebe kazem da sam:iskrena, otvorena, spaljena, domaća, jednostavna, mutava, ludaaa, i zivcana ponekad
Ne slušam:Vesnu,Starog,Dereka,US5...itd.
Naj izreka: sve se može kad se hoće, i pravila su tu da bi se kršila!!!
Naj frendovi: njanja, šekica,..., Shatzi!,Hanna,bekka, Iris,Anamari,Tina,mojo jojo,Ineska,Iva,Laurissima,GMAZ...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

VISIT US!!!


odite na ovu stranicu i potpisite peticiju da th dode u hrvatsku: http://tokiohotelcro.page.tl/Petition.htm#comment

i


=]



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

alone

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

alone


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

OVO JE NAPISAO KOLUMBIJSKI NOVINAR I KNJIZEVNIK GABRIEL GARCIA MARQUEZ, I ZOVE SE 13 ZIVOTNIH FRAZA
1. Volim te ne zbog toga što si ti, već zbog toga sto sam ja kad sam pored tebe.

2. Ni jedna osoba ne zaslužuje tvoje suze, a ona koja ih zaslužuje neće te nikada rasplakati.

3. Samo zato što te netko ne voli onako kako bi ti to volio, ne znači da nisi voljen cijelim njegovim bićem.

4. Pravi prijatelj je ona osoba koja te drži za ruku i dodiruje tvoje srce.

FRIENDS 4EVER and ever lol
Photobucket


5. Najgori način da ti netko nedostaje jest da sjediš pored njega i znaš da ga nikada nećeš imati.

6. Nikada se ne prestaj smijati, čak ni kada si tužan. Netko će se možda zaljubiti baš u tvoj osmijeh.

7. Možeš biti samo osoba na ovom svijetu, ali za nekoga ti si cijeli svijet.

8. Nemoj provoditi vrijeme s nekim kome nije stalo provoditi ga s tobom.

9. Možda Bog želi da upoznaš mnogo pogrešnih osoba prije nego što upoznaš pravu i na tome ćeš mu, kad se to bude dogodilo, biti zahvalan.

10. Ne plači zato što je završilo. Smij se zato što se dogodilo!

11. Uvijek će biti ljudi koji će te povrijediti. Nastavi vjerovati, samo budi oprezniji.

12. Postani bolja osoba i budi siguran da znaš tko si prije nego što sretneš nekog novog, a nadaj se da ta osoba zna tko si.

13. Ne opiri se toliko. Najbolje stvari događaju se onda kada ih ne očekuješ

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ljinkovi



Njanja-Sakuja-Twisty
Peja-Shadow-Insanity
Šeka







adopt your own virtual pet!



Photobucket


CHASE