kudaploviovajbrod

utorak, 18.11.2008.

zasto nas je Bog stvorio...samo jedna misao...

otvorila sam svoj blog i pokusavala silom uci na njega...nesto napisati...klikala po svemu i svacemo...uzas...zaboravila sam da se moram prvo ulogirati...koma...
kazu da je kod skleroticnih osoba dobro sto je njima svako malo sve novo...zanimljivo...svako malo nesto ih iznenadi.... ajd' bar nesto...
zelim zapisati ovu misao koja mi je proletjela dok sam isla kuci tramvajem, u stvari bilo je to vise otkrivenje...zelim ga jos gustati...probavljati...izvuci sve dobre sokove iz njega...kao sto djeca (bar sam ja to radila) do besvesti isisavaju tekucinu iz klipa kuhanog kukuruza...(kosti ne glodjem pa ne mogu ni dati tu usporedbu...ali oni koji glodju, znaju na sto mislim...)

ne da mi se sada objasnavati da sam samozadovoljna singlsica koja bla bla...
uzivam biti sa ljudima jednako kao sto uzivam kada sam sama...
primjetila sam da kada nesto gledam za mene "divno" na tv-u (epizodu Malcoma in the middle gdje Dewey plese cuveni poopie-poopie ples...) ili sto me posebno ushicuje...zelim podijeliti sa nekim...pa onda mahnito zovem bliske prijatelje (ili saljem SMSove) koje bi to moglo obradovati, ispisujem status na Facebooku...pa ako tko naleti...
i koliko god si sama bila dovoljna...vozim se u tramvaju...i razmisljam...kako ipak trebam (ali ne u doslovnom smislu rijeci trebati) nekoga... ljudsku dusu...da dijelim...dobro...

i tako pomislih kako Bog nas ne treba da zadovolji neku svoju potrebu...jer stu mu mi mozemo dati a da vec nema...vec zeli dijeliti sa nama...gledati kako se mi radujemo...uzivamo...
Zato nas je stvorio...da nam podijeli divotu...pokaze, ukaze...
bilo mi je to snazno otkrivenje...razumjevanje zasto nas je Bog stvorio...koji mu je motiv bio...a sto se kasnije dogodilo...edenski vrt...o tom po tom...ako ako...






- 21:32 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

osobno, anonimno, nepretenciozno...hope so...

  • opazanja sa plovidbe, ponekad sa palube, ponekad sa pramca, a ponekad iz podpalublja...ponekad sa mirnog mora, ponekad iz oluje...e da, a ponekad za kormilom pjeva...
    nepretenciozna razmisljanja o zivotu, smislu, besmislu...

Linkovi