kutchketina

petak, 10.03.2006.

Ej..ljudi :))))))))))

evo mene opet........ovo vam moram reć.......
Ja doma ležim s temperaturom i onda saznam ovo..:(((((((((
moja best frendica,više nije best frendica...........skroz se promjenila......
al baš me briga sad vidim da je ona oduvijek bila druga osoba....
Kad god je s nekim drugim bila ja joj nisam bila potrebna..........
Fakat nisam mislila da je takva,al šta je tu je!!!!!!!!!!
Ja sam se samo malo zajebavala,a ona je sve shvatila zaozbiljno!!!
btw:onaj dečko za kojeg se zapalila moja frendica,a on nije za nju...
...tak mi je žao.....a ja to nisam htjela pisat da je ne bih povrijedila,al on je tako zgodan......
velika pusa:Lari,Ivi,Ani,Anamariji,Ivoni,Martini,Tei bu,Svenu,Stipi,Terzi,Fejzi,Ogiju i cijelom 8.a,Mony,Mariji V,Katarini,Mihaeli,Ani,Antoniu,Bedeku,Domagoju,Josipu,Dariu,Jurici,Cukiju,Mihaeli,Katarini,Ani,mojoj dragoj sekici Matei.................I Petri................................a i Tei(možda)!!
Pusach to everyone.....!!!!!!!

10.03.2006. u 11:12 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Nešto malo o meni i blogu!!!!!!

Ej!!!!ja sam još jedna osmašica....nadam se da ću vam biti zanimljiva i da ćete čitati moje postove!!!
Ovaj blog sam napravila jer nemam kaj drugo radit!Saznat ćete dobre i loše stvari iz mog života,a najviše tračeva iz moje škole!!Nadam se da neću kratko pisat....šaljem vam jednu veliku pusu!!!
Free Counters
Free CountersMySpace Layouts

MySpace Layouts