kutchketina

petak, 10.03.2006.

Pa.........

Ej!Jučer vam nisam stigla pisati,vratila sam se iz škole nakon prvog sata jer mi nije bilo dobro.......
I kad sam išla doma još sretnem dečka s kojim sam bila prije,a nismo baš u dobrim odnosima,al je on tak zgodan...
btw:jučer se moji iz razreda slikali baš kad sam ja otišla,šteta!!!!
al,barem danas ne udem u školu!jeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!
ne znam kaj da kažem.........
da.......Kak mi neki ljudi idu na živce,al ne bih o njima,sad idem u krevet,tak sam umorna....
javim vam se popodne........moram ić!!!!!daj ostavljajte neš komentara da imam nekom odgovarat!!!!!!!!
Big kiss!!!!!
btw:pozdrav cijelom 8.a

10.03.2006. u 09:17 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Nešto malo o meni i blogu!!!!!!

Ej!!!!ja sam još jedna osmašica....nadam se da ću vam biti zanimljiva i da ćete čitati moje postove!!!
Ovaj blog sam napravila jer nemam kaj drugo radit!Saznat ćete dobre i loše stvari iz mog života,a najviše tračeva iz moje škole!!Nadam se da neću kratko pisat....šaljem vam jednu veliku pusu!!!
Free Counters
Free CountersMySpace Layouts

MySpace Layouts