.0ne night..yea..0ne m0re time..thnx f0r the mem0ries..

20.09.2007., četvrtak

hahah vrijeme leti^^

eo mene
.dosla sam napisati novi post
zato er ne zelim da oaj blog propadne
ne nechuuu svi taki zajednicki blogoviiii
mi propadnu
.necu dat da oaj propadne..
iak znam damoram bit mal aktivniji i
ic ljudima po blogovima i koment
ma ocemo nea beda..
jooooj^^
nisam se s tenom cula 1000000000 godina
uopce neam pojma sta je s njom aaah^^
eh uglavnom..eo danas sam bas isla
po starim blogovima..naravno moj prvi
blog iz sedmog razreda jee pre pre presmjesan
nemogu vjerovat da sam pisala
uopce se ne sjecam i taj nacin pisanja strasno
eo jean post..haha^^..to neka svadja jos prije valjda bila u
pitanju e niceg se ne sjecam^^..Oo

Image Hosted by ImageShack.us


.............LiFe Is A bItCh So I bEcAmE oNe......................
da da da to je istina život je kučka ali nije postao kučka prije mene odnosno to mi je "ndimak".....svi smo mi kučke jer je život takav...................sve je bilo supr dok jednog ljepog sunčanog dana nije padala kiša da vam prevedem došla roza kučka u naš razred.ispočetka je bila hit tjedna svi smo trčali oko nje družili se snjom......................dok nam nije stvarno dopizdila postala je toliko umišljena i ogovarala nas tračala a nije nas ni znala..............mi smo ju izbjegavali.......ona je naravno plakala razrednici ova nas je grdila.........................prijetila se uglavnom nije ona bašš svoja......................a sad šta mislite da radi?dobrano nam se ulizuje u šupak i misli da je neka faca a da ne spominjem žlijezdu ffffffffuuuuuujjjjjjjjjj vjerujte nebi ju dirali ni štapom na daljinsko upravlk
janje..................
da ju opišem sva je u rozom dok jedan dan nije došla u crnoom to joj je bio najveći proser sluša US-5
ružna je ma nemogu ju opisat riknut će mi komp..............uglavnom ona nas je pokvarila tračala širila laži day smo mi ispali zlostavljači i tak šta raska nam nevjeruje ni pet posto................ko bi vjerovao da jedna osoba može promijenit sve.........................................

Image Hosted by ImageShack.us



hahaha jebote prvo uopce nisam mogla vjerovat da sam ja to pisala
onak ise ja tak sta nebi napisala na blog
mislim ne tak tocan opis i to
jaooo djeco djeco..^^..hahah
ae ljudi oce čao..po0o0sa^^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.