.0ne night..yea..0ne m0re time..thnx f0r the mem0ries..

02.09.2007., nedjelja

ljet0 je g0t0v0..j0o0j..

e0 d0sl0 mi da danas napisem p0st er iam inpirešn..pazite oaj ce bit jak0 dugačak pa ak vam se da iam št0šta za pisat..zubo
sjecam se urban festa..kad sm0 bili zajedn0..sjecam se kad su dečaci s juga d0lazili na pijanu..sjecam se j0o0oj..

Image Hosted by ImageShack.us


kad je bi0 zadnji tjedan mi svaki dan markirali i na jug na bajer..pepa anna i ja..i da naravn0 malu mene ubacili dva puta..svaki put na jugu i svaki put m0kra..i svaki pu f0bije 0d dade..rofl..kad sam prvi puta d0sla u vrtic..prv0 sam tam up0znala mark0vica i radu..0stale sam d0nekle znala..njih nisam..pa su 0nda 0ni pitali annu i mene el nam se da ic na biljar..a anna i ja bile zuje..i oni krenili a ja nem0gu 0gradu presk0cit taka zujava..i sjecam se da su vikali..ivana ivana¨!!..ja umrla..roflsmijehnuti mi isle jedva gledale..ehh sad neznam k0 je k0ga p0bjedi0 mislim da nije t0 tak bitn0..haha i 0nda sm0 mi nastavili ic tam0..ahh prvi par tjedana je bil0 pred0br0 nikad nam nije bil0 d0sadn0..uvjek sm0 nest0 radili zezali se i t0..a 0nda su stvari mal0 pun0 krenule na0packe kak ne trebaju.nocry.hahah..uglavn0m 0v0 ljet0 mi je bil0 najb0lje..ja0o0..sjecam se kad sm0 isle na jug na kavu..anna i ja p0 belgu i radu..isusa ti b0ga..na jug na kavu..haha k0je sm0 mi glupace bile..ma..dd^^..da o0na p0celi ic r0djendani..u t0m peri0du sm0 se sssvi nekak0 zblizili..da i tak0c..bile su i veze i brije i raz0caranja..ma svega je bil0..prava ljetna avantura..hahah..i et0..danas je 2.9..naci 0d sk0le me djeli jedan dan..aahh.e0 u zadnjih par

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dana sam se glup0 p0nasala pa se p0svadjala s jedn0m 0s0b0m k0ja sad ne prica s mn0m..a sta da radim..tak mi i treba..jebiga.tuzan.i sad 0n0 idem0 u sk0lu..i nema vise svaki dan van..ucenje,,-.-'..van sam vikend0m..iskren0 sve ce mi faliti..al 0n0
sve st0 je ljep0 kratk0 traje (d0kazan0)
t0 bi bil0 sve 0d mene..vidim0 se sretn0 u sk0li sutra mi 15. r0dj.i da se p0hvalim d0ila najb0ljeg razrednika na sk0li..smijehsmijeh
aj ljubimmmm^^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.