< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Sve i svašta iz života dviju najboljih prijateljica...




My Live Visit Counter

















Free Music

Free Music



Free Music
Hillary Duff-Someone's watching over me

ponedjeljak, 24.03.2008.

Evo i nas nakon dugo vrimena...SRETAN USKRS!!!

Zapravo evo mene...jer ona moa Tea nikako nemože na komp....mala Nerica joj neda....hehehe....a u mene ništa novo...
EKIPA:Sve po starom...postala sam super sa Kaćon...heheh...moa krakljica,ma luđu žensku nisan vidilanut...lol...a onda kad nam Marijanica dođe i nazove nas žbagamalud....hahah...koi tudum...
TRENING:Ajme majko....pripreme nastavljaju...a meni i Tei duo zapea i neide dalje....skroz ćemo prominit koreografiju sad misec dana prije držanog....kad malo bolje razmislin 1.4. tribamo prezentirat trenerici dua i sola a mi ništa uvježbale nismo....pa mi se trenutno i neda plesat....a buhuuu...ja ću u solu najvjerojatnije bit neka plesačica ili sl....a neznan ni sama više....
LJUBAV:cerekJa san se odlučila malo povuć....nije da ga više nevolim al sam se umorila patit za njim...a on jučer reka da ja nisan njegov tip,a meni tlak skočija....ako nisan njegov tip kako je moga bit samnon 2 ipo miseca...i tako on meni pokvarija Uskrs....ludheadbangmadburninmaddeadblabla....a štaš....i za to triba bit sposoban rekla bi Teić....

NOVOSTI:-Maca i Robi su prekinili...još san u šoku...cry
-Ana mi se gadi....al ka da je to nešto novo...
-Živa nan odustala od Bilonića....bolje joj je bez njega....ma šta će nam muški uopće...
-Šišat ću se sutra....dosta!!!
I to je to uglavnom...


Evo jedna štafeta...

Ime:Marijana
Boja kose:smeđa
Boja očiju:smeđa
Godine:13
Rođendan:03.01.

OMILJENO...
Hrana:aaa... svaštanjami
Piće:Voda i Spriteparty
Pisma:Apologize,Unfaithfull....ma ima ih puno...
Boja:crna,bila,zelena,zlatna...
Film:Step Up,Prljavi ples,Coyote Ugly,The Cheetah girls...
Knjiga:Od R.L.Stinea

Najveći strah:Bube i zmije....
Loše vrime:Kad je tmurno ili pada kiša odma san loše volje....
Trenutačna lokacija::sOba
Najsramotniji trenutak:nesićan se...
Najbolji prijatelj:Kecy,Boss,Bruky,Šako,Roby,Toni,Mario...
Najbolja prijateljica:TEA,Marija,Maja,Sanja,KAĆA,Andrea S.,Andrea K.,Ana,Martina...

ILI/ILI...
Dan ili noc:noć
Ljubav ili novac::Ljubav
Izgled ili osobnost:Osobnost...
Lito ili zima:Lito ofc
Zagrljaji ili poljupci:Aj aj ipak zagrljajkiss
Romantićni ili divlji izlazak:Romantićni...haha...
Kava ili čaj:Kava(Ness-vanilija)
Vruće ili hladno:vruće
Sunčano ili kišovito:SUNČANO

JESI LI IKAD...
Bila zaljubljena:A pitanja...
Plesala na kiši:A nec...
Varala na testu:Ma di bi ja...
Bila budna cilu noć:Daa...
Izostala iz škole:Pa možda...
Bila u avionu:Da još kad sam išla u vrtić
Privarila nekoga:Ne koliko se sićan
Pivala pod tusen:Pa baš i ne
Smijala se bez rezloga:Naravno!!!
Sidila na krovu:Jesan...heheh...

MUŠKI...
Tvoja prva ljubav:Ala nesićan se...
Koi ti je muški slomia srce:P.K.-znaju neki ko je on....cerek
Ljubavni status:uuu...slobodna...
Idealna boja kose:Tamno smeđa
Boja ociju:Crne
Visina:A veći....(rijetko di ćeš i takve nać)
Hot ili cute::Cute
Osobine:A šta ja znan...
Godine:Stariji godinu...
Šta prvo primjetiš na muškome::oči i osmijeh
Kakve muške voliš:Tamnopute...uuu...

KRAJ...
Ja san:Luda
Tila bi:auu...puno toga
Život je:Teško sr***e
Volin:NJEGA....


I to van je to ljudi moi....sad vam iden ća pozz do idućeg puta!!!mah



| Tvoj trag! (28) | ... | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.