Struja i zanimljivost za one koji još nisu povukli cIjevi za vodu...

16 veljača 2011

pozdrav svima



Od struje baš ništa,
na poslu mi je tolika ludnica cryda ni doma praktički nisam bio a ovi u elektri su se u međuvremenu požurili i već sam dobio njihov novi ugovor:(((headbang
tak da se sad mogu slikat:(bang
Ali eto bar sam jedan stari dug podmirio i konačno dobio stol za blagavaonu i vrtnu garnituru:))smokin
Vidim da se kod tebe strjfa naveliko to je super:)) thumbupkod mene sad mali zastoj ali kvragu moram završit struju po kući i onda glazuru pa da mogu dalje krenut:).

Zanimljivost oko vode...
Susjed si je napravio bunar za cca 500E i budući da je imao odvojene cijevi za kupaonu i posebno za ostalo sad će se samo spojit na vodne cijevi za kupaonu i nema više troška sanitarne vode:)
Meni je isto tako odvojeno tak da i ja razmišljam o bunaru...zujo

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.