ksenchy

četvrtak, 15.05.2008.

KO VELI DA SAM NESTALA?

Bok...ja uvijek pisem kad me glava boli. a kaj ces suplje je to sve... Nego evo da ja ukratko ( nadam se ) opisem kaj se meni idesavalo.. I nadam se da cu prestat pisat taj kaj. Pocela sam radit u ponedjeljak. Radim kao penzic neki. od ponedjeljka do petka po 4 sata i telefonirat tj. radim kakti istrazivanja o zdravlju. Ajd uspijem napravit normu a sve zahvaljujuci zagorcima koji hvala Bogu vole pricat i stvarno su ugodni ljudi. Neke kolegice sa posla imaju problema jer ne mogu napraviti odreden broj anketa jer imaju zagrebacku zupaniju a oni nece razgovarati. Nadam se da cu ja biti bolje srece. A uostalom opet sve ovisi kakav uspostavis kontakt. Moras se lijepo i pristojno predstavit tak da privuces ljude. Nego dosta o poslu jer cu reci nesto sto ne smijem a potpisala sam ugovor. I da zaboravila sam kaj sam jos htjela reci..Nista ode ja rjesavat krizaljke i spat. Ako nazovem koga za neko istrazivanje u vezi zdravlja molim lijepo da mi ne poklapate. Hvala!!!! Pusekkkkkkkk

- 21:01 - Komentari (16) - Isprintaj - #