SaMO ZA LUĐaKE

četvrtak, 09.12.2004.

Nekak su mi ovi dani fukjeno ispali...u stilu ovog : Too Funny Ne znam dal da plačem od sreće ili smijem jer mi je smešno ili plačem jer mi se plače...Bilo je dosta toga dobrog npr. raska nije zvala staru :))) Čak sam i sanjala da mi je raska stara.Čak sam i u snu htjela da se avion sruši i da poginem jer ju već nisam mogla poslušati. Ujutro sam zagrlila mamu i zahvalila joj kaj je tak dobra. Skoro je pala v nesvest jer je to zadnje kaj je očekivala od mene. Pitala me: "Kaj imaš za bregom?" Pa ono u pravu je...uvijek imam nekaj za bregom :)))Jučer sam s frendicom igrala badminton lijevom rukom...Skoro sam se poscala od smeha.Zgledale smo ko dva retadiljusa nasred dvorane. Grozna strana mog života je trenutno to kaj imam pun kura* testova i kulji za ispravljanje...Jeb ga...sama sam se uvalila u govna.Sutra idem k majeni na vježbanje informatike...Ak dobim šusku s tog jebenog pascala imala bum keca na polugodištu...Ak računam i matematiku (tradicionalno,svake godine) onda bum imala dva...Dakle-nebrem radit sranja na tim bogim kratkim praznicima.Dečko mi je jadan zapeo mjesec dana u Osijeku...FEŠTA!!! :))) Kad njega nema onda fakat nemam granica u alkoholu.Downing ShotsUskoro bum stavila neke fotkice na blog...Pusek,volam vas.

<< Arhiva >>