Novi postek.... Prijatelji su polovica duše....

Ajme meni, napokon uhvatih malo vremena da nešto normalno napišem na ovom sirotom blogu... Inače, zadnjih par dana hvatala me neka depra, da li zbog vremena ili zbog svih okolnosti koje su se desile, pojma nemam... Sve u svemu, sada sam super jer sam shvatila koliko sam zapravo sretna i kakvi me ljudi zapravo okružuju!!! Odličan osjećaj!! Stvarno se mogu pohvaliti da imam odlične frendove, zapravo frendice... U subotu sam bila vani i bilo je onako, vrlo zanimljivo, otkrila sam dosta toga... Zapravo, shvatila sam sve što me mučilo i baš se sada dobro osjećam... Puno mi se toga još dogodilo proteklih mjesec dana... I dobih i loših stvari, ali ove loše pokušavam zaboraviti, dobre pamtiti i turditi da sve bude još bolje....Dakao, pisala sam dosta u ovo proteklo vrijeme, pa kao i svaki put do sada ostavljam, tj objavljujem svoju novu pjesmicu....
Pozdravljam sve svoje drage i voljene osobe(znaju one tko su) i sve ljude koji čitaju ovaj blog... Poz svimawavemah


Tmuran dan

Ovo je samo jedan običan dan,
Običan tmuran dan u
Kojem i drveće jedva diše
I moje srce tužnu pjesmu piše.

Na nebu sunce se skrilo,
Oblak tuge svjetlost je prekrio.
Oko mene prolaze ljudi i
Njihovi glasovi odjekuju u daljini,
Samo tvoje sitne korake čujem u tišini.
S tobom korača djevojka mala,
Ona što ti je one večeri usne svoje dala.

Odjednom sa neba kapljica kiše pala mi na lice,
Čujem kako se smijete tamo na kraju ulice.
I unatoč kiši i unatoč tuzi
Neću dozvoliti svojoj maloj suzi
Da kapne iz oka mog
Zbog susreta tog
Jer ona za tebe predstavlja sreću,
A ja ti zlo nikad željet neću!

12.02.2008. u 21:07 | Broj komentara 20 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Ponešto o meni...

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Evo vam i moja slikica:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

IME: IVANA
NADIMAK:KRZNA
ŠKOLA:EKONOMSKA VG
HOBI:ODBOJKA
DATUM ROĐENJA:14.03.1991.
HOROSKOP:RIBE
OMILJENA BOJA:ROZA I SMEĐA
MJUZA:NARODNJACI, obožavam ih pjevat :-), TOŠE PROESKI - sve moguće pjesme, ENRIQUE IGLESIAS, SVE MOGUĆE BALADE, katkada me ulovi i želja za technom i danceom... u biti,slušam sve osim metala, rocka, punka i jazza....
NAJ FRENDICA:VALENTINA, znamo se od 5. razreda i s njom dijelim sve svoje tajne... Jako je volim, poput sestre mi je...
VOLIM:SMIJEH, PJEVATI, PLESATI, JESTI, ODBOJKU, NOGOMETAŠE, CRNE I SMEĐE DEČKE, VOĆE, SLADOLED, NAKIT, ISKRENE LJUDE, VALENTINU, SVOJU OBITELJ, SVOJU MACU, MORE, IZLASKE...
NE VOLM:PLAVE DEČKE, CRVENU BOJU, KIŠU, IĆI UJUTRO U ŠKOLU, DARK, METAL,JAZZ, GMAZOVE, LJUDE S KOJIM NEMAM O ČEMU PRIČATI, PORILUK
MOJ MOTO:MALE STVARI ŽIVOT ZNAČE


*Blog svijet*

Anela

M@r&j@

Natalija

Sanja

IVAnčica

BARBARA i blizanke

Brigita i frendice

IvAnA

Šika

Martina

Ornela

Glorija

loode curke

O PETRI I DIJANI
OVDJE OBAVEZNO SVRATI I SAZNAJ NAJNOVIJE VIJESTI O CURKAMA, BUDITE UZ NJIH!!!!


besplatni dizajn

*Moje pjesme*

some new songs...


PRIČA BEZ KRAJA

Postoji li priča
Koja nema kraj?
Postoji li biser
Koji nema sjaj?
Postoji li na ovome svijetu
I moja srodna duša
Ili to samo sreća
Ponekad moje želje posluša?
Katkad u životu imam sve,
Ali ono što mi uvijek nedostaje
Krije se kod tebe.
Što li to tvoje oči
U tom pogledu kriju,
Da li mi se tvoje usne
Doista iskreno smiju?
Hoćeš li mi više ikada
Onako nježno prići
Ili ovoj priči
Kraj nikad neće stići...

( nastavlja se... možda... )


Posvećeno nikome...

I nije ova bol tako mala
Da bi mogla stati u jednu suzu,
Jer previše sam te voljela.
I ovo vrijeme nije lijek
Jer rane ostaju u meni,
A ti nisi svjestan da
Sam bila ludo zaljubljena.
Sanjali smo često
Ispod plavog zvjezdanog neba
I sve je bilo kao u bajci.
Uvijek si mi govorio da je
Ovaj život kratak,
Ali da će naša ljubav trajati vječno.
Rekao si da nas ni smrt
Rastaviti neće,
Jer naše duše će se spojiti u jednu.
Ja sam bila mlada, naivna
I puna života.
Vjerovala sam svakoj tvojoj riječi,
Svakom tvojem dahu,
Osjećala sam se kao da
Živim na vrhu planine, visoko iznad svih.
Ali sudbina mi je drugu stranu pokazala
I pogledaj me gdje sam sada.
Na mome licu osmijeha nema,
U mome srcu beskrajna tuga vlada,
U mojoj suzi bol se skriva,
A moja duša vječno na dnu mora spava.



Ponekad je tako teško naći prave riječi,
Pronaći put što vodi ka izgubljenoj sreći.
Ponekad je tako teško pogledati te u oči,
Al pogled mi jednostavno na tvoje lice skoči.
Puno puta se pitam što se to u tvom srcu krije
I da li se i tvoje srce mome srcu zaljubljeno smije.
Da li u tvom srcu i za mene mjesta ima
ili me samo gledaš prijateljskim očima.



Ovih dana moja duša je prazna.
U očima nemam sjaja,u srcu nemam topline.
Moje tijelo nema snage da trpi bol,
Da zavoli neku drugu dušu.
Ono još uvijek čeka tebe i tvoje dodire,
Želi te priviti uza sebe.
Srce čeka da ga ponovo ugriješ i zavoliš,
Oči željno iščekuju da ih tvoj pogled dotakne,
A usne strasno čeznu za tvojim poljupcima.
Zašto, zašto te nema više kraj mene,
Zašto je tvoje srce otvorilo svoja vrata drugoj.
Koji je razlog tvome odlasku?
Reci mi molim te, reci mi da znam,
Da li je to doista bila ljubav
Ili još samo jedna bezazlena laž.

Ljubav je sreća za kojom svi tragamo,
Milijun staza punih trnja i kamenja
na kojima uvijek stradamo.
Ona je samo beskrajna patnja
U kojoj uživamo.
Ljubav je životni cilj do kojeg
Svim svojim silama dolazimo.
Ako je ljubav sreća,
Zašto onda patimo,
Ako je ljubav naš životni cilj,
Zašto onda stradamo?



Nije mi jasno zbog čega me razdvajaš od sebe
kada znaš da sam se zaljubila u tebe.
I nije mi jasno zašto između nas tolika udaljenost postoji
I zašto dozvoljavaš sudbini da nas razdvoji.
Ne mogu shvatiti te tvoje riječi
jer tvoj pogled ne govori tako.
On je tako snažan i iskren
da bi ga poželio svatko.
I dok ove tužne stihove pišem
u srcu me steže, jedva dišem.
I još mi uvijek nije jasno
zašto me razdvajaš od sebe
kada znaš da volim samo tebe

MY BEST FRIEND

Valentina


Free Image Hosting at www.ImageShack.us











Male stvari život znače.....

Prijatelji su polovica duše

Tek kad nekog izgubiš shvatiš koliko ti puno znači

Živi i ne misli na krizu, jer samo život nema reprizu!!!!!!

Suzama ćeš ganuti kameno srce........

Čovjek najviše misli na onoga koga želi zaboraviti....

Nikad ne traži nekog savršenog da ga zavoliš, bit ćeš u opasnosti da umreš bez ljubavi. Zavoli nekog tko nije savršen i učini ga savršenim svojom ljubavlju!

Ljubav je želja za davanjem, a ne dobivanjem.

Ljubav je jedina bajka koja ne započinje "bilo jednom"- ali time završava!

Ljubav je ropstvo po definiciji.

Ljubav je pokušaj prirode da ukloni razum.

Deset se poljubaca brže zaboravlja od jednoga

Prijatelj je čovjek koji će ti nesebično naškoditi.

Prijateljstvo je umijeće distance kao što je ljubav umijeće blizine.

Samo je malo iskrenih prijatelja, a i potražnja je mala.

Prava ljubav ne znači dodir ruku, već dodir srca.

Mnoge djevojke su vrlo romantične. Očekuju da izjava ljubavi u sebi sadrži prsten.

Nenadane ljubavi obično na isti način i završavaju.

Nemoguće je voljeti i biti mudar.

Možeš davati bez ljubavi, no ne možeš ljubiti bez davanja.

Ljubav je vječna tajna budući da nema načina da je objasnimo.

Istina je neuništiva biljka. Može se mirno zakopati ispod stijene, ali ipak će izbiti kada dođe vrijeme.

Samo je malo ljudi dovoljno snažno da kaže istinu i da čuje istinu.

Mi tražimo istinu, ali želimo je naći samo tamo gdje nam odgovara.

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@