Volim ga..ali uzalud


KADA SRCE OSJETI LJUBAV I BRZO ZAVOLI, TA LJUBAV PONEKADA JAKO ZABOLI, ALI MOJE SRCE NEĆE NIKADA PRESTATI TEBE VOLJETI, MA KOLIKO DA BOLI, NEK BOLI, I DALJE TE VOLI...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Moji komadići srca osjetili su potrebu da napišu ove riječi.Kako god se činile, djelo su istine,istine koja je skrivena u mračnom podrumu moje duše,koja je puna paučine i prašine.U moju dušu nitko ne zadire,ni jedna topla riječ nije stigla do nje.Mogla bih se zaklet da na večer,u snu čujem tihe jecaje,gorko plakanje moje jadne,naizgled hladne duše.Moje su pjesme pune boli i gorkih suza,ali znam da će sreća i mene jednom sresti,uhvatit se za moju sjenu i pratit me po kiši,suncu,mjesecu i oblacima.Znam da doći će dan kad će tračak svjetla i topline prodrti i u moju sivu dušu,obrisati prašinu i skinuti paučinu iz kutova boli,tuge i pregršt laži…Proklela sam ga jer sam znala da za moju ljubav nikad nije mario,da sam za njega uvijek bila obično,zaigrano dijete sa osmijehom na licu,al` nije znao da se najviše šale ljudi čije srce pati ili da djeca najljepše vole..nije znao voljet,nije znao biti voljen…nije vjerovao u sudbinu,ja to znam,al`sada je kasno…život je otišao dalje ni ne okrenuvši se za slomljenim srcima što ih je ostavio za sobom…Ponekad imam osjećaj da je zlo prevladalo dobro i da su ljuska srca i duše zarobljene ledom.Zašto ne vole oni koje ja volim???Ljubav nije umijeće,to je samo jedan obični,pišljivi osjećaj koji vreba na ljude skrivajući se iza ugla i nosi ih u propast..bol…tugu…smrt??!!Nisam htjela voljeti,ali sudbina to svakom dijeli,nisam ga htjela prokleti,ali to je netko napisao na komadiću sudbine,pa sam iz velike mržnje i tuge proklela i osobu za koju sam bila spremna umrijeti..Ponekad se stvarno pitam što je život-staza..siva i gusta,a na kraju staze dvoja vrata(znate već koja) koja vode..dalje,u nepoznato.Život je zaista lijep ako se zna živjeti,a kako živjeti kad neki ne znaju voljeti…Možda sam ja još jedna izgubljena duša koja je prokleta i koju je zabranjeno voljeti…možda sam samo sjena po kojoj svi gaze…a možda samo osoba tužna zbog nemarnosti voljene osobe….ako je tako,onda neki ljudi nisu zaslužili biti voljeni,jer voljen znači biti ponovno pronađena duša toplog srca i svijetlih snova,pjesama punih ljepote i dana punih dobrote,nade da uvijek bude tako i da ti oko nikad ne zaplače gorko….

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


26.03.2007. u 16:36 | K | 38 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


ovaj blog govori o mom ludom životu i mašti..

Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE JA ČITAM
Ana-Marija
Marta
Ivana

O meni



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ime:marina
Prezime:…bolje da ne znate
Živim u Gradcu
Rodila sam se 26.4.1993.
Volim:crnu i sivu boju,maštovite osobe,svoje prijateljice,metalce,plave oči i jednog plavookog dečka,starke,lance i svog mačka,volim tulume,šetnje i volim plesat
Ne volim:umišljene i škrte osobe,narodnjake-ali nemam ništa protiv osoba koje ih slušaju,laži,..
Slušam:najviše rock i metal,ali kad je neki tulum nije mi važno,samo da se pleše.Od grupa:
Iron Maiden,Accept,Dire Straits,Metallica,Hammerfall,
Nightwish,Daleka obala,Azra,…









Free Music Codes - Click Here

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..moje pjesme..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MORE KAO DUŠA

Umukli još nisu vihori razorni i bure teške
a u duši koja je more suza, spremno
potopiti mali lađe i bajne brodove
što zovu se tuđe prijekorne riječi.
Premalo se razlilo budućnosti
a prosuli su anđeli bijeli prah tuge
ta duša što sja na površini
u dubini skriva strašne mračne tajne.
Nebeska ruka zaboravila je blagosloviti
nestalno, tužno i grešno more
ono prati ili potapa brodove bola
samo ih gledaju nebeske mudre oči.
Te oči što vide nevidljivo i slijepo
čuvaju pogledom zadnju pjenu ljepote
tamo gdje zalazeće Sunce ljubi more
spajaju se duša-more sa Suncem
u jedno ljubavlju stvoreno biće.
Samo u tom trenu večernjem a tužnom
malo radosti tuge i ljepote se nadzire
samo tada plače se od tuge i sreće
i pjeva se pjesma što kao molitva putuje k nebu...

Image Hosted by ImageShack.us

Pjesma za osobu koja mi se sada sviđa..sviđa do bola:

Ako izgubim tebe,nek`sve izgubim,ne moram više nikad da se zaljubim
i sve plave oči što se poslije tebe jave,neće biti one prave…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



*:Ne dopusti vjetru da izbriše moj lik iz tvojih očiju,da pogled tvoj odluta tamo gdje nisam ja. Ne dopusti vjetru da skine moje ime sa usana tvojih,da te povuče sa sobom nekim stazama dugim i nemoj dopustiti da ti suze moje ostanu u sjećanju poput neke zagonetke,..
samo dopusti da te u mašti prati moj osmijeh kroz tužne minute i daje snagu kroz čitav život…
Ne dopusti da padnem u zaborav,jer te nikad neću prestat voljeti………

Image Hosted by ImageShack.us

(Azra)Krvava Mary

Danas na liniji nekadašnjoj četrdesettri
Gledam kako stoji u redu
Čeka na bus baš kao i mi
Širokih bokova, mesnata lica, frflja dok priča
I drži za ruku jednog od onih vjećnih mladića.


Zvali su je krvava Mary
Nikom nije dala olako
Voljela je dlakave zvijeri
Gonila ih strašno dan i noć.


Imala je običaj da za sat ili dva
Ostvari u praksi sve ono što svaka žena misli da zna
Vozala je frajere doslovno oko malog prsta
Išla je s njima prvo u krevet
A onda u kupovinu do Trsta.

Njezin sonjo ima nešto kao uspješnu karijeru
I radi kad mu se prohtije
I zato je uvijek hvata na djelu
Ona mu oprašta ljubomoru, godine i očajan ten
Puno povjerenje u njegovu glupost i dubok džep.

Boli je briga za probleme i ostali svijet
Trči svoju zadnju trku, tlak joj je povišen
Puši, pije, tulumari, guta pilule
Obožava skupe stvari
Zavlaći ruke u gačice.

evo vam malo slikica:


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(Iron Maiden)The Wicker man

Hand of fate is moving and the finger points to you
He knocks you to your feet and so what are you gonna do
Your tongue has frozen now you've got something to say
The piper at the gates of dawn is calling you his way

You watch the world exploding every single night
Dancing in the sun a newborn in the light
Say goodbye to gravity and say goodbye to death
Hello to eternity and live for every breath

Your time will come, your time will come
Your time will come, your time will come

The ferryman wants his money you ain't going to give it back
He can push his own boat as you set up off the track
Nothing you can contemplate will ever be the same
Every second is a new spark, sets the universe aflame

You watch the world exploding every single night
Dancing in the sun a newborn in the light
Brothers and their fathers joining hands and make a chain
The shadow of the Wicker Man is rising up again

Your time will come, your time will come
Your time will come, your time will come

(Solo)

Your time will come, your time will come
Your time will come, your time will come
Your time will come, your time will come
Your time will come, your time will come


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(Hammerfall) Let the Hammer fall

It´s getting closer now
The clock strikes midnight time
It is the tolling of the judgement bell

You fear the dead of night
There ain´t no place to hide
This is your point of no return

Now we are ready to strike, again
It´s getting far to late, my friend

Let the hammer fall

We are above the law
Let our power show
That we´re in full control of your destiny

Now we are ready to strike, again
It´s getting far to late, my friend

Let the hammer fall

Oh, oh, oh

We´re getting closer now
The chill of distant eyes
Your on a dead end street into the night

Now we are ready to strike, again
It´s getting far to late, my friend

Let the hammer fall

Let the hammer fall

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Alkohol će noćas teći kroz tvoje vene
gledat ćeš druge,a vidjeti mene
plesat ćeš prljavo,strastveno i sneno
al`srce je tvoje za druge nijemo..
Iz sna će me budit glazba telefona,
neću se javit,tvoj život
je ona…
Ja sam strast pijanih noći,,
zanos trenutka,požuda za oči.
ja sam uvijek samo druga,ime mi je
“Promjena“,a prezime “Tuga“.

Image Hosted by ImageShack.us

Bezbroj će pitanja ostati bez odgovora,
i postojat će nešto što nikad neću saznati:
-Zašto je slijepac čovjek koji voli?
-Zašto voli kad toliko pati?
….Možda je ljubav samo bolest,il` slabost srca u samoći
il` varka što tjera naivca da ga prevare vlastite oči.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Svoju snagu poznaješ po tome
koliko si u stanju da prebrodiš trenutak…
Jer trenutak je nekad teži i duži od samog
vremena i vječnosti…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gledam svjetla u noći i
mislim gdje si sada??
Možda si kod nje,na moje srce
sumnja pada…
Mene nitko ne zove
i nitko mi se ne nada…
Iz daljine trepere i čežnju bude
čarobna svjetla grada…

Image Hosted by ImageShack.us

Ponekad poželim da ti čujem glas,
da srušim sve što je između nas
i da ti kažem,
da ti vrisnem snažno:
Ja te još uvijek…
ma nije važno…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pretvorilo se ljeto u romansu,
kao stih u najljepši refren,
negdje povezano moje ime s
njegovim imenom..
Bilo nam je lijepo,
al`kratko je trajalo….
Ljeto `o6.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

• Bog nije obećao dan
Bez bola,smijeh bez tuge,
Sunce bez kiše,ali je dao snagu
Za dan,utjehu za suze
i svjetlo za put

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Daleka Obala - (Di si ti, 1997) - Kurve

Image Hosted by ImageShack.us

stvari se polako vračaju na mjesto
ovako nešto se ne događa često
premda priznajem ponekad pretjeram
i nekud otplovim sam,
i tad slike izbljede sve ,
i tad zatvaram se u sebe,
i tad nisi mi potrebna,
kazaljke i dalje krugove crtaju
umjesto zvijezda
kišne kapi na grad padaju
prazno mjesto u mom krevetu sječa me
da bila si tu
ko' zna kuda si otišla
ko' zna zbog čega se ne vračaš
ko' zna sve piše u zvijezdama
još jučer pljupcima mi smo se borili
i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali
što se dogodilo gdje je ta kap što je prelila čašu što te natjrala da odneseš
sve što sam volio, a tebe sam volio
sve što sam sanjao, a tebe sam sanjao
ma zar sam pogriješio što sam se smijao,
kad su mi govorili da sve su žene kurve,
kad bi zauvjek zaspao ovak grad
kao u bajci, prekriven trnjem i travama
sve dok se ti ne vratiš,
a vratit ćeš se znam
i sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan
dok me ne zagrliš, dok me ne poljubiš
dok me ne zagrije tvoj dah.


LJUBAV BOLI…VRIJEME ĆE REĆI

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Volim ga, volim više od svega
i znam da nikad neću moći bez njega..
Tražit ću ga vječno u snovima svojim
i zato priznajem da se samoće bojim.
Al` doći će dan kad ostat ću sama,
kad će mi društvo pravit besčujna tama..
..svako sjećanje bit će samo prazna bol,
a prošlost,kao na ranu sol..
Al` onda jednog dana umrijet ću u samoći
i znam da mi na sprovod on neće doći..
I tada u grob ja ću leći,
a natpis na spomeniku sve će mu reći:
-zbog tužne ljubavi svoje vene je bola,
Zbog nesretne sudbine živjet nije mogla..
Uzimala je droge,
njena smrt povrijedila je mnoge..-
Sve će mu reći te riječi,
poželjet će kraj mene u grob leći,
krupne suze niz lice će mu teći,
koliko ljubav boli vrijeme će svakom reći…
By:Maryy

(Azra) - A šta Da Radim

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A šta da radim kada odu prijatelji moji
Kada ode djevojka na
koju bacam oči
I tako redom dan za danom
Na
javnim mjestima s gitarom
Naravno da uvijek netko dođe
Da me čuje makar i kradom
ništa mi vise nije važno
Našao sam dobar bend
želim samo da sviram da se
otkačim
I to je sve
A šta da radim ...
Ljudi samo govore
Zašto si nervozan
Ljudi samo
pričaju
Ne budi tako grozan
Ljudske usne šapuću
Šuljaj se ti kradom
Izbjegavaj nevolje
Skinut će ti
glavu
ništa mi vise nije važno
Našao sam dobar bend
želim samo da sviram da se otkačim
I to je sve...

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

U MRAČNOM KAFIČU
U mračnom kutu kafića
u dimu što se diže
tražim utjehu i sreću
i padam sve niže i niže.

U tom kutu kafe-bara
misli mi lebde kroz svijet
duša je moja poput pčele
sletjela na gorki cvijet.

Cigaretom ubijam bol
u šalici tražim sreću
ne želim nikuda poći
jer znam da nigdje stići neću.

A,ako negdje i pođem
tebe ne mogu stići
ako te jednom sretnem
ne boj se neću ti prići.

Još samo želim da te vidim
u dimu muka cigareta
želim ti vidjeti suzu u oku
da shvatiš da više nisam dijete.

Jednom ćeš shvatiti dragi
što znači vatra dok gori
jednom ćeš vidjeti i ti
i znat ćeš koliko boli.

Možda će jednom neka žena
za tebe biti gorki cvijet
i ti ćeš zbog te žene
mrziti sebe i cijeli svijet.

Vjeruj mi dragi to će te stići
jer svatko patiti jednom mora
i zato mili ponesi hrabro
u ponoru ljubavi,patnje i bola.

I naći ćeš jednoga dana
lijek što svake rane liječi
i meni i tebi pomoći će netko
s ljubavi i toplom riječi.