hangar 18

nedjelja, 06.11.2005.

IN A REVERIE

eto napokon sam našla vremena da napišem novi post.uf,već je prošlo više od mjesec dana...anyway,bila sam s čupavom u toscani sa školom pa bum probala neke slikice stavit.ovih zadnjih tjedana sam ful happy kaj bodomi dolaze u zg pa sam odmah bivšeg zamolila da mi sve od njih sprži,već sam prije skinula par stvari i prejebeni su mi.bila sam sad prije tjedan dana u tvornici na disconnectionu i bilo je ful dobro.od punka sam volim đubrivo,al mi je frend basist u frakturi mozga,pa sam išla zbog njih sa par frendova i napogala sam se ko manijak.cijeli me vikend cijelo tijelo bolilo a vrat mi se još uvijek od banganja nije oporavio.
stara me naravno nije pustila u močvaru na halloween i svi mi kažu da je bilo jebeno i ful mi je žao.stari mi je rekao da ako opet želim otić da on mora samnom bar na deset minuta da vidi kak je unutra,koma...
by the way,stari mi je prije dva tjedna ušao u zvuk pička mu materina.e ne mrem ni opisat koja sreća,ugasila sam pljugu pet minuta prije nego kaj je ušao...e došlo mi je da se ubijem kak me je bilo sram.lik ono uđe sa svojom beckhamicom i zelenim kožnjakom i tam mi se počne cerit u facu a ja u njega buljim sa vilicom do poda, a konobari mi se smiju i samilosno me gledaju.
čupava je u petak slavila 16.ročkas pa je cijeli razred skupio lovu i ja sam joj otišla kupit malu i usku kurt cobain majicu,i milku s keksima.ovim putem joj još jednom čestitam i želim sve najbolje.alek pusa i puuno te volim.
eto to je sve čeg se mogu sad sjetit.aj bok ljudi čujemo se
- 21:13 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>