hangar 18

utorak, 13.09.2005.

WHATEVER

arghhhh,škola je počela...moja škola je u ruševinama doslovno i tek smo jučer dobili vrata od razreda.raska nam je trudna a profač iz kem i bio je otišao u plivu pa smo dobili novu profu iz hrv i novog profača iz bio i kem koji je kao i prošli PEDER!!!!!!!!!!!!!!al ono totalni global; roza majčica, d&g hlačice i bijela kutica.pa dođe mi da si zabijem čavao u glavu...zakaj ne mremo jebote nabavit heteroseksualca za bio i kem?!zaaaaaaaaaaašto?
braci obrva polako raste i svaki ga dan zajebavam zbog toga.prije tjedan dana je dobio nevermind i sad kao sluša nirvanu.a jedino zna za smells like teen spirit kaj čak moj senilni deda zna pjevat.i kao u školi je sat faca i svi ga zovu kurt čoban.pa mislim stvarno...
i sad mu je ročkas pa me moli da mu kupim majicu s kurtom u rupi pa da preko nje napišem s markerom "čoban".ja sam mu rekla nek si zabije i čobana i marker u guzicu i nek me ne sramoti sa takvim izjavama.no okej...bolje nirvana neg ono kaj je prije slušao: evnesence i onu drolju avril lavigne...
ja sam si uresila šk torbu!!!kupila sam si maiden, guns i metallica prišivak i lijepo zašila plus par bedževa i moja dobra stara lančuga i torba izgleda prejebeno.čak sam si prišila i znak od heinekena kaj sam po ljeti skinula s boce al mi je stara rekla da moram skinut jer odašiljem krivu poruku.a jebote--- grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
ekipa iz razreda mi je tu, moja draga čupava...no jančiu mi je otišla kod leša u razred pa mi puno fali.e sad mi je baš spržila džudas prišt i tristaniu pa si ju cijeli dan puštam.thanks!!!
inače prekinula sam s dečkom pa čim ozađem iz kazne idem na ribnjak zbarit nekog slatkog lika s dugom kosom.njami... :D
ajd pozdraf i veeeeeeeeeelika puuusa do next time
- 21:22 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>