hangar 18

četvrtak, 25.08.2005.

THE BITCH IS BACK

Bloody Mary has entered the building. Beware.

I evo mene opet u dragom Zagrebu, i dalje lišena mogućnosti telefoniranja no tu je ipak internet. Zapravo, nadmudrila sam ja svoje lukave starce. Dok nitko gledao nije, izvukoh karticu iz telefona i stavih ju u stvoju prastaru nokiu 3310 i ipak mogu komunicirati putem mobilnog aparata. oh jupi...Ne mogu mjesec dana van, a dečka kojeg nisam vidjela preko mjesec dana ne mogu vidjeti dok ne pospremim ovu svoju hiroshimu od sobe.
zapravo mi je na neki način i bilo lijepo bez mobitela. mogla sam se opustiti i sama sam sebi dokazala kako nisam kao mnogi, ovisna o njemu.no ono što mi je najgore palo je to što već 12 dana nisam zapalila cigaretu, a to je za mene vrlo mnogo i sva sam nabrijana i sklona planuti na svaku jebenu sitnicu. vjerujte mi, ne forsam se jer pušim već tri pune godine.
I tako, vrijeme teče, a ja trunem u svojim odajama, dopisivajući se s frendovima na čmaru i čisteći sobu, peglajući i spremajući cijeli stan dok puštam "legacy" od hammerfalla. oni mi ne znam zašto uvijek podignu raspoloženje.
Pusa ljudi i čujemo se skoro.
- 22:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>