hangar 18

petak, 19.08.2005.

ODSJEČENA OD CIVILIZACIJE

I ljudi moji evo mene u Pučišćima i u kazni sam. Nemam mobitel, poskrivečki idem na internet i ne mogu nogom kročiti iz kuće. Razlog? Bila sam na Postirskim pjevačima jer mi je frendica imala nastup pa sam pijana gadno uganula gležanj i cijeli idući dan ostala jaukajući doma, nesposobna da se pomaknem. Ta frendica Sonja mi je došla u posjet i za to vrijeme moj najdraži tatica mi je išao kopkati po mobaču i našao je neke vrlo zanimljive poruke gdje je jasno ko dan da pušim i pijem tralalalala i da sam staru u jednoj poruci nazvala droljetinom i to se rekao najdražoj mamici pa su svoju najdražu prvorođenu kćerkicu stavili u kaznicu.ne mogu se javit dečku i frendovima, ne mogu izlazit...predivno se provodim čuvajući derišta u kući i jedva čekam da se vratim u svoj voljeni zg i novoofarbani stan.

nadam se da se svi bolje provodite od mene.pufa do idućeg puta
- 19:44 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>