hangar 18

utorak, 14.06.2005.

the end is near

jok tak sam happy jer sam se danas riješila većine predmeta koji su me tjednima jebali u mozak, i sad još samo imam fiziku i kemiju za ispravit i mogu umrijet sretna, i još trebam predat esej iz eneide i baj baj škola!dogovaram se sa razredom da možda skočimo do jaruna (iako nemam baš prevelike volje ići bilogdje sa tim retardiranim šminkerskim narodnjačinama, ima iznimaka) a vjerojatno bum skočila na ribnjak i molim boga da kostić kupi jack daniel's da se proveselimo.a jebem mu mater njemu je škola završila u petak...grrrrrrrr...

i dogodilo se i to čudo-moja dobra frendica jana je......................................................OBJAVILA BLOG!!!!!!!! majke mi ljudi, ja još ne mogu doć k sebi.a baš je govorila kako ona to nikada ne bude napravila jer bi se tak iskomercijalizirala...ah, ah i vidite-ipak ga je objavila.

a cura genijalno piše i totalka je spaljena pa joj definitivno odite na blog po dozu originalnosti i jebenih dubokoumnih postova.stavila bum njezin link u box.

i tak, drilam još ta tri jebena dana i sanjarim o ljeti.a jebote kako mi je ova školska godina brzo prošla...još se sjećam ko da je bilo jučer da sam izbezumljena i totalno zbunjena izašla iz starinog auta i zakoračila prema budućoj školi, ne znajući što me čeka-a sada sam na kraju te mučne prve godine i spremam se za dugo očekivani i vrrrrrloooooo zasluženi odmor...

još je tri dana do kraja ljudi, izdržite, pomučite se i poznojite i onda dolazi petak i posljednje zvono.a onda dolazi more i zajebancija.

jer ljudi moji...ZASLUŽILI SMO TO.

i još neš-kak se može stavit veća slika?

pusssssssssssaaaaaaaaaaaa
- 18:14 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>