hangar 18

petak, 10.06.2005.

NEŠTO O MENI

Dakle, imam 15 godina i sada upravo završavam prvi razred...još pet dana škole juhuu!! Izlazim na Ribnjak a prije sam išla u Zvuk sam kaj se sad skroz iskomercijalizirao i puštaju koma glazbu. Plus, više ne daju alkohol ispod 18...grr...
Imam tu ogromnu nesreću da mi je baka ravnateljica, mama profa iz engleskog,a bakin drugi muž profač iz povijesti...I da, grozno je...pogotovo pod starinim satom.Osjećam se totalno neprirodno i deprimirano, a stara me živcira do bola.Svi me profači drže pod povećalom i ne smijem niš radit. Kao moram biti neki UZOR...(starin citat) :(((.
A kurac...Ali život teče dalje.Priznajem, priuštila sam i ja par neugodnjaka staroj i bakici-npr.pušila sam na prozoru (1 jebeni dim i skužili su me; pa fakat ne mreš believe it) i naroljala sam se ko svinja na izletu i skoro završila u bolnici na ispumpavanju želuca (a stara je BILA na izletu).
I tako...a žao mi je,fakat nije bilo planirano.A nisam ni puno popila (1 l votke).Dobro, možda je stvar u tome kaj sam eksala ko navijena. Plus, ne pijem često pa me je tek udarilo.

Anyway, slušam rock. Gunsi su mi najdraži bend od 13.godine i znam skoro svaku pjesmu koju su ikad objavili napamet. Fakat sam luda za njima,a kučka od stare mi je naravno zabranila da danas odem u Močvaru na njihov Tribute jer sam buraza udarila sa šakom u glavu jer mi je strgao original CD od Megadetha.

Obožavam Metallicu, Megadeth, Panteru, Black Sabbath, a sad sam si napokon nabavila Maidene i prejebeni su. Odrasla sam na Zeppelinu, Stonesima i Queen, pa ih također jako volim (starin utjecaj).

Starci su mi rastavljeni, živim sa mlađim burazom (12) i starom. Stari živi iza ugla sa svojom ženom i mojim bratom (to jest polubratom, ali me živcira taj naziva, jer ako je moja krv, onda je moj jebeni brat...). Ima 7 godina i zove se Luka, i sad će u drugi razred. Imam i sisterku (tj.polusestru) Janu koja ima 4 godine i obožavam ih.

Ljetujem na Braču (Pučišće rocks) gdje mi živi jedna pregenijalna i prejebena frendica koju puuuuuuuno volim i jedva čekam ljeto da odem kod nje.

I da...to je sve čeg se mogu sjetit za sad. Pa niš ljudi, izdržite još ovih pet radnih dana škole i onda...ahhh...neću ni pomišljati na ljeto jer se samo mučim.

Nemojte se sad ulijenit, izdrilajte tih 5 jebenih dana, ispravite kaj imate za ispravit i napišite te testove i onda smo slobodni!!!

Pusa
- 20:42 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>