svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

design by aNjIcA =)

Opis bloga


free myspace layouts

free myspace layouts




hello.... ewo ja opet otworila blog.... a niš posebno... bit će ko i ostali.... =) hehe.... ae užiwajte čitajući moje budalaštine... =)




myspace layouts

myspace layouts





Blogichi koje RADO čitam: =)

Eya- moja sestrična =)

Gabby- zakon cura =)

Marina- zabawna i woli puuunooo slikat ljude... =)


i još ću stawit ostale... samo da nađem wremena... owe najwiše čitam.... sorryte ostali.... stawit ću i was.... =)

myspace layout codes

myspace layout






Žiwot je lijep.... Kad se žiwjeti da...
Uzmi swe lijepo što žiwot ti da...
Sreća je kratka... Ne žiwi bez nje...
Ne traži prewiše.... I dobit ćeš...
SWE!!! =)


myspace layout

myspace layout



Nikad ne trči za tramwajem i dečkom....
Uwijek će doći drugi.... =)





BOLJE IZGUBIT TRENUTAK U ŽIWOTU....
NEGO ŽIWOT U TRENUTKU....







Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



myspace layouts

myspace layouts




Znam da alkohol škodi...
Al utjehe nema u wodi... =)


myspace layout

myspace layout


Hehe.... Tu će doći nekee moje sjikice... hehe =)

Owo smo ja i moja sestrična =) =)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Stawit ću još neke slikice....Samo moram slikat!!! =) Angažirat ću Marinu =) =)

utorak, 27.05.2008.

Sutra je nowi dan....

Hello.... Ewo mene opet... ha da prošli post ne bude sam morala sam napisati još owaj.... hehe.... Koje gluposti... E pa owako... Kako mi je protekao dan??? Pa..... Uglawnom DOSADNO.... Bila sam u školi... Kao i swakog radnog dana.... Polili su me s wodom.... Pa sam morala mokra na bus.... Joj... Ah... Stwarno je bilo wruće danas.... Učila sam cijelo popodne i pisala zadaću... Pa me od sjedenja ukočila kičma... da se nisam mogla pomaknut... sad mi je malo bolje.... lol.... Moram ić sušit kosu.... PU$$SEKO SWIMA.... =)=)



| Komentari (32) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.