Dezerter

12.04.2007., četvrtak

Razgovor u policijskoj postaji

Srijeda, 11.04., zbog kaznene prijave državnog odvjetništva, priveden sam u policijsku postaju Trnje. Prema sudskom nalogu policija je trebala sastaviti izvještaj s mojom izjavom o razlozima neodazivanja na poziv za služenje vojnog roka. Nakon jednosatnog razgovora i sastavljenog izvješća odvezli su me u vojni ured. U vojnom uredu za obranu sam razgovarao osobno s načelnikom. Odbio sam preuzeti novi poziv za služenje vojnog roka. Upoznat sam s time da još uvijek imam pravo podnijeti zahtjev za civilno služenje ili zatražiti ponovnu procjenu zdravstvenog stanja za sposobnost služenja vojnog roka. Zatim sam odgovorio da ostajem kod prije predane izjave u kojoj stoji da se neću dobrovoljno odazivati na služenje. Načelnik ureda za obranu je rekao da je onda dalje za moj slučaj zaduženo državno odvjetništvo. Nakon 2-minutnog razgovora u uredu za obranu, bio sam slobodan otići. S policijom sam se odvezao natrag na Trnje.
Mogući konačan rezultat slučaja koji vodi državno odvjetništvo je novčana kazna od 1500kn za neodazivanje na služenje vojnog roka. Brzina vođenja postupka među ostalim ovisi o tome čita li netko iz državnog odvjetništva ovaj blog.

- 14:22 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi