~°NO naslov°~

jebemu mater blog.hru..zaš mi stalno briše postove..glupost jedna..sad sam zaboravio šta sam napiso gore u prošlom postu..ma sranje glupo..znam da sam reko da je bio roditeljski i da se malo ljudovi ljute zbog dvojki i trojki...onda sam neš pričo da mi se neda pisat,šta je i istina,al je več vrjeme za novi post..pa onda sam komentirajte..više se ne sječam kaj sam napiso..a mrš....glupost jedna .šta da još stavim il kažem...ma staviću neki video il sliku...moram još učit biologiju..a sigurno i još nešt..ma idem ja sad..e da..ivana i marija su napravile svoj blog KLIKNI TU..pa ih posjetite..eh..idem ja sad..idem napisat zadaću itd..al prije tog idem vidit jel ima koga na msnu..ak neko je tam onda zadaća može čekat..he he..ajd čujemo se za tjedan dana..valjda..pozzdrav svima koji me znaju i koje ja znam..


nedjelja, 25.03.2007. u 11:53 ][ 136 ][ P ][ # ][ ^ ] [


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis ovog jadnog bloga


a samo nekakve gluposti i pizdarije...ak oš čitaj ak neš nemoj.


free image hosting







MySpace



Friendster


Super blogovi


Image hosting



Ivana & Marija
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
SaraHica-još u funkciji
Pepla,SaraH & Mia
Tyle
Nata
Čička
OŠ Dugo Selo
Alen
8.b
Petra
Marija
Iwa-princeza
Martina
Marko
An@-hajdukovka
Becky
SaraHica-novi blog
Zaja-cool je
Stella
Nikolina
Pepla & SaraH
Dizajnovi
Stranica od Lorda

Image hosting



Image hosting



Friendster


O meni


IME-krunoslav
PREZIME-neznam
GOD-14
RAZRED-8.b
GRAD-dugo selo
FRENDOVI/ICE-marcel, denis, tyle, sarah, nata, pepla, iwa,kale, čička, petra ,marija,irena itd..
SLUŠAM-ono šta mi je dobro....
MSN-terex_ja@hotmail.com

Images for your blog



MySpace Layouts



image hosting file



Images for your blog



blink 182-first date



image hosting file





myspace layout




Lordi - Supermonstars Lyrics

You've been pushed around
until you mumble
Beaten to the ground
but you won't crumble

They strike you dumb
They bring you down
They keep you on the losing end

They tell your right is wrong
Your high is low
So give 'em hell

Kick up a row
We're the Supermonstars
We chant the anthem of the Phantoms
Deal out the blows
like a Supermonstar
We are humble to none

They can't make you out
That makes you bogus
They think they know
what we're about
but they just don't know us

They strike you dumb
They bring you down
They keep you on the losing end

They tell your right is wrong
Your high is low
So give 'em hell

Kick up a row
We're the Supermonstars
We chant the anthem of the Phantoms
Deal out the blows
like a Supermonstar
We are humble to none

[Solo]

Kick up a row
We're the Supermonstars
We chant the anthem of the Phantoms
Deal out the blows
like a Supermonstar
We are humble to none

Kick up a row
We're the Supermonstars
We chant the anthem of the Phantoms
Deal out the blows
like a Supermonstar
We are humble to none

Image hosted at bigoo



Blink 182-the rock show

Hanging out behind the club on the weekends
Acting stupid, getting drunk with my best friends
I couldn't wait for the summer and the Warped Tour
I rememeber that it's the first time that I saw her there

She's getting kicked out of school cause she's failing
I'm kinda nervous, cause I think all her friends hate me
She's the one, she'll always be there
She took my hand and I made it I swear

Because I fell in love with the girl at the rock show
She said "what?" and I told her that I didn't know
She's so cool, better sneak in through her window
Everything's better when she's around
Can't wait until her parents go out of town
I fell in love with the girl at the rock show

When we said we were gonna move to Vegas
I remember the look her mother gave us
17 without a purpose or direction
We don't owe anyone a fucking explaination

I fell in love with the girl at the rock show
She said "what?" and I told her that I didn't know
She's so cool, better sneak in through her window
Everything's better when she's around
Can't wait until her parents go out of town
I fell in love with the girl at the rock show

Black and white picture of her on my wall
I waited for her call, she always kept me waiting
And if I ever got another chance I'd still ask her to dance
Because she kept me waiting

I fell in love with the girl at the rock show
She said "what?" and I told her that I didn't know
She's so cool, better sneak in through her window
Everything's better when she's around
Can't wait until her parents go out of town
I fell in love with the girl at the rock show

myspace layout



BLINK 182-whats my age again?


myspace layout



myspace layout



MySpace






...KrunosLav...