Krunologija

21.10.2004., četvrtak

Zubeki

Zadnjih nekoliko dana bio si super. Sve ljepše pričaš, dijeliš puse na sve strane. Dobio si i kompliment od potpuno nepoznate tete koja je došla gledati stan koji upravo prodajemo. U naručju je imala sramežljivu curicu koji tjedan mlađu od tebe. Spustila ju je na pod, a ti si joj prišao, uhvatio je za ručicu i doveo do svojih igračaka da se skupa igrate. Teta je rekla kako si "odlično socijaliziran". Bio sam strašno ponosan na tebe!
No danas si bio jako nervozan, a mamino stručno oko otkrilo je da su ti desni jako crvene i otečene i da su novi zubeki na putu.
Slikica je jedan od zadnjih pregleda ultrazvukom koje je mama obavila prije tvog rođenja. To je jedna od tvojih prvih slika. Imamo ih nekoliko i pomno ih čuvamo. Uvijek ću pamtiti s koliko sam iščekivanja dočekivao mamu kad se vraćala sa pregleda, samo da bih vidio tvoju novu slikicu. Trudio sam se zamisliti kako izgledaš, ali nikad se nisam usudio ni pomisliti da češ biti tako lijep. Nevjerojatno sam ponosan kad te negdje odvedem, a svi komentiraju kako izgledaš kao "beba iz reklame". Nadam se da se nečeš puno promijeniti. Ali ako več moraš, nedaj bože da se ugledaš na mene... jer znaš i sam da tata i nije neki maneken...
- 21:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi