budi zao pa mrgudnom me obrvom gledaj

20.05.2005., petak

starački štap naglo zaokrenuo

ništa od naših četvrtaka i srijeda ha? kad si dotaknem zubno meso uvijek ću se sjećat četvrtka.
loše prozobam zob i kukuruz pa onda odeš lagano.
četvrtkom te molim za malo kukuruza koji ti viri iza uha. kad stavim da mi printaš papire u crnoj boji nemoj mi printat u plavoj jer ja nisam mijenjao boju u printeru.
hoću da nitko ne ubije mog malog psa koji je lijep i ima afro dlaku on ne laje nadasve.

sve se to na kraju sjebe probode se sve u leđa u muku u boj u boj. ARKVINIJA!
muku mučiš grgure.
ljepi ritmovi samo te uzbuđuju tvoje mišiće potiskuju jer ti voliš ritmove lijepe otkrenovke a aa JE!
onessvješćivanje bijaše dobro i izvrsno izvedeno jer mi je dala bočicu u ruke i kazala hohoh grohotnim smješkom POPI VODE SA ŠEČEROM
glukoze ti treba za hipoglukemiju
oživni pa idi sjedi na stolicu i zaspi ja ću te mazati tigrovom masti po vratu i rukama.
cirkulacija rekla stop. ali ja sam izbjego nesreću ja sam super super odlićan bravo hip hip triput hip

znam ja zašto voliš kartati mećati karte na stol jako rukom udarati dok ih bacaš!
mišljah kurvo dosadno ti je tu sjedit pa bacaš stvari. no dakle i ja ću ti se uskoro pridružit da zajedno kartice bacuškamo.
a ti,vi,glupe vagine neznam zašto mozak se okrene u glavi genetika vas je uništila.
idi na szvježi szrak i kupi si mantil MILICIJA bit ćeš milicajac da obećajem obuci me obuuuci mee brrr
brontosaura sam vidio i slušali smo zajedno cede bikiper.
i moć narandžastih gaća. odjebite sve idiote oko sebe da ne bi paučići izašli iz rupe.
ahoj ARKVINIJU nađi i umoći prst u nju

<< Arhiva >>