Istina danas

24.05.2006., srijeda

...Upozorenje...Prije kraja...

34"Pazite na se da vam srca ne otežaju u proždrljivosti, pijanstvu i u životnim brigama te vas iznenada ne zatekne onaj Dan 35jer će kao zamka nadoći na sve žitelje po svoj zemlji."
36"Stoga budni budite i u svako doba molite da uzmognete umaći svemu tomu što se ima zbiti i stati pred Sina Čovječjega."


Luka

23.05.2006., utorak

...O Kruhu...


Kruh života

tisuće godina
memljive ruke
gnječe i mrve ali

tisuće godina
jedan kruh
ne pljesnivi

još uvijek
gladna usta hrani

«…za život svijeta.»


Antun Matošević

...Bog je oko tebe i u tebi...

Nađeni Bog

Ne traži Boga mišlju; u praznini
u kojoj se mis'o, tamna sjenka, gubi.
Uza te Bog je, uvijek u blizini
U stvarima oko tebe, u zvuku i muku.

Bog ti je uvijek najbliži od svega:
Diraš ga rukom, gledaš ga u boji neba;
Bog ti se smješi iz jednog dragog lica
i plaši te iz svake stvari: nema tajne.

Ne pružaj mis'o u praznu daljinu.
Uza te Bog je. Otvori sva čula:
Na tebe svjetlost s ljetnog neba pljušti
Bog oko tebe sja treperi, miriše i šušti.


A.B.Šimić

20.05.2006., subota

...Bog je uvijek tu...

Moj Bog

Našao sam ga i On je našao mene
moj Bog koji me voli
Našli smo se tražeći jedan drugog

i našao sam ga u sebi
jer živi u meni za me
i ja se u njemu radujem

Od iskona bili smo skupa
i do konca bit će mi pratilac
moj Bog.


Josip Pupačić

...Još malo o istini..

Najbolji znak istine je jednostavnost i jasnoća, laž je uvijek zamršena, nakićena i rječita.


Sve misli koje imaju velike posljedice uvijek su jednostavne.


Lav Nikolajevič Tolstoj

19.05.2006., petak

...Istina zauvijek....

"Što je istina ?"

...i danas se pitaju
mudri i moćni
dok gledaju Istinu
čavlima zakovanu


Antun Matošević

...Istinu kazivati...Istinu otkrivati...

Ne sijeci istinom kao nožem, nego je govori s ljubavlju
Paramahamsa Swami Mahesvarananda


Ako niste spremni da se mijenjate svakog trenutka, nećete nikada spoznati istinu.
Vivekananda

...Nekoliko misli o čovjeku...

Čovjek što više zna, to više pati.
Victor Hugo


Niti jedan čovjek nije slobodan dok je rob tijela.
Seneka


Ništa lakše nego u ime vanjske slobode uništiti unutrašnju slobodu čovjeka.
Rabindranath Tagore


Čovjek često postaje ono što o sebi misli. Ako budem stalno ponavljao kako neke stvari ne mogu napraviti, vjerojatno je da i neću moći. Suprotno tome, ako vjerujem da mogu, sigurno ću steći sposobnost to i napraviti.
Mahatma Gandhi



Najveći čovjek uvijek ostaje dijete.
Goethe



Ljudi se tisuću puta više trude da steknu materijalno nego duhovno bogatstvo, mada je sasvim sigurno, da našu sreću stvara ono što jesmo, a ne ono što imamo.
Arthur Schopenhauer

15.05.2006., ponedjeljak

...Sve je u tebi...

Ako izmijenimo naše misli, svijet oko nas se mijenja.
Richard Bach


Ono što nemaš posudi od samoga sebe.
Seneca


Plod niče iz sjemena a djela iz misli.
L. N. Tolstoj


14.05.2006., nedjelja

...O nama i čudima...

"Ljudi putuju pa se dive visovima planina, divovskim valovima mora, dugim tokovima rijeka, širokom prostranstvu oceana, i kružnom gibanju zvijezda; a pored sebe prolaze i - ne čude se ničem."

"Čuda se ne događaju u suprotnosti s prirodom, nego samo s onim što mi podrazumijevamo pod prirodom."



Sv. Augustin

13.05.2006., subota

...živjeti s mirom...

Život

Čovječji život, kako Sokrat zbori,
kada poslovnost mučna njim ovlada,
potok je što se razlijeva i pada
dok se s olujom bijesnom mutan bori.

A život onog što mir sebi stvori
sličan je blagom izvoru iz hlada
koji grgoljav, tih i prepun sklada
kroz šarno cvijeće sveudilj žubori.

O kakvo li je bogatstvo i sreća
za onog koji samo dobro cijeni
kada slobodu u duši osjeća.

Jer poslovi su vazda otrov ljuti!
Blažen tko živi ko izvor maleni
što spor i miran nikad se ne muti


Lope de Vega

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>