krpica

25.02.2005., petak

Početnička

Priča meni sin moj kak je na blogu svega dobrega za pročitati , a čak možeš i pisati kaj očeš bez cenzure ( osim auto-iste ).
PRIJAVIH SE MAM I ODMAH .
I sad nastaje pakao.
Prvo ja baš i nisam neki pisac , a i u osnovnoj i srednjoj sam se jedva provlačila z 2 iz kojekakvih zadaćnica , jer ljudi moji , pa ko može uživati npr. u jesenjoj kiši ?
Bljak . Moj se satav o toj temi sveo na fuj , blato , pas mater kud ću sada i eto 2 ,jer ipak sam i tu jednosložnu rečenicu napisala na hrvatskom.
( Sine sorry neznam na koga si se ti urodio literarno al na mene nisi ziher ).
Čitam po blogovima i vidim nisam jedina koja baš niš nema u sebi , a kaj bi se moglo nazvati potencijalnim spisateljskim darom.
Nema veze , ja ću tu i tak pisati kaj me volja , pa ko oće čitati nek čita i komentira.

END OF PART I

<< Arhiva >>