Život je kao fotografija, kad' se nasmiješiš ispadne bolje. - Kroz život spavam, a živim kroz san! - Blog.hr
I was swimmin´ in the Carribean
Animals would hide behind the rocks.
Except the little fish
But he told me east was west
Tryin' to talk
Where is my mind?
Život je kao fotografija, kad' se nasmiješiš ispadne bolje.
ponedjeljak, 07.11.2011.
Zabavljam se svakog dana i neprestano visim kod frenda. Stalno izvodimo nove trikove. Riječ je o jahanju. Naučio me još prije 4 godine jahat i od tada neprestano dresiramo konjeve. Ja isto želim konja. Imam želju još od malena koja ne prolazi. Jednostavno to je moj život. Kao mala uvijek sam se igrala sa konjima koje je imao moj djed, ali nema ih više.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Kuća, škola, škola, kuća.
Da ovakav je moj svakodnevni život.
Knjiga, učenje, seminari, radionice, provođenje vremena u knjižnici sa raznim enciklopedijama i svačim ostalim.
Ali, dobro. Nije nama ni toliko loše u toj školi. Danas na hrvatskom je bilo smijeha i suza i svega. Umjesto da razgovaramo o pjesmi koju obrađujemo, naš profesor (razrednik) nama krene pričat' o sexologiji. Hallo, mi smo na satu hrvatskog. Ali dobro nasmijali smo se i previše nego što smo trebali.

Image and video hosting by TinyPic

Da nije samo škola ta koja djeluje ovih dana na mene. konačno sam našla vremena i za sebe.
Upoznala sam nove ljude, koji su tako simpatični. Ma dečki su zakon. Tomislav, Nenad, Vedran super ste. :)
Ali ipak nije sve tako bajno sjajno. Jer Bog nam uvijek dobre ljude uzme k sebi. :( 4 osobe u rok tjedan dana. Neznam više gdi taj svijet ide. Počivajte u miru Božjem. :(


| 18:04 | Komentari (9) | On/Off | Print | # |